Świetna interaktywna kampania reklamowa

McDonalds ostatnio rozpoczął w Szwecji akcję reklamową, która przywraca nam wiarę w marketing. Świetne wykorzystanie najnowszych technologii + naprawdę genialny pomysł. Zobaczcie McDonalds Pick and Play.

McDonald's ostatnio rozpoczął w Szwecji akcję reklamową, która przywraca nam wiarę w marketing. Świetne wykorzystanie najnowszych technologii + naprawdę genialny pomysł. Zobaczcie McDonald's Pick and Play.

W kampanii został wykorzystany duży interaktywny billboard wiszący w centrum miasta, który zachęca wszystkich do połączenia się z nim za pomocą smartfona. Każdy z przechodniów może to zrobić z łatwością wchodząc na odpowiednią stronę internetową - nie trzeba instalować nawet żadnej aplikacji. Następnie możemy zagrać w Ponga - a nagrodą są elektroniczne bony na darmowe posiłki w restauracji. Naszym zdaniem - pomysł i wykonanie świetne. Tak to wygląda w akcji:

Geekweek
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas