Sztuka walki z rakiem

Reklamy edukacyjne coraz częściej szokują i zadziwiają. Bardzo dobrze, że tak się dzieje, ponieważ tylko w taki sposób są w stanie zrobić na nas wrażenie i wywrzeć nacisk abyśmy się przebadali. W tak przemawiający sposób mówi właśnie do kobiet najnowsza reklama fundacji walki z rakiem piersi.

Reklamy edukacyjne coraz częściej szokują i zadziwiają. Bardzo dobrze, że tak się dzieje, ponieważ tylko w taki sposób są w stanie zrobić na nas wrażenie i wywrzeć nacisk abyśmy się przebadali. W tak przemawiający sposób mówi właśnie do kobiet najnowsza reklama fundacji walki z rakiem piersi.

Reklamy edukacyjne coraz częściej szokują i zadziwiają. Bardzo dobrze, że tak się dzieje, ponieważ tylko w taki sposób są w stanie zrobić na nas wrażenie i wywrzeć nacisk abyśmy się przebadali. W tak przemawiający sposób mówi właśnie do kobiet najnowsza reklama fundacji walki z rakiem piersi.

Sztuka połączona z czystym przekazem. Rak piersi jest najczęstszym nowotworem złośliwym u kobiet. Roczna zachorowalność wynosi ponad 10 tysięcy przypadków. Zagrożenie rośnie wraz z wiekiem, szczególnie po menopauzie. Bardziej narażone są kobiety, u których występował rak piersi u krewnych pierwszego stopnia (matka, siostra), szczególnie gdy zachorowanie wystąpiło w okresie przed przekwitaniem.

Reklama

Zajrzyjcie także do Polskiego serwisu walki z rakiem piersi... .

Do innych czynników, mogących zwiększać w różnym stopniu zagrożenie wystąpienia raka piersi należy wczesny wiek pierwszej miesiączki, późny wiek menopauzy, narażenie na promieniowanie jonizujące w młodym wieku, długotrwałe stosowanie środków antykoncepcyjnych, otyłość (zwłaszcza po menopauzie), późny wiek pierwszej ciąży lub ich brak, brak lub krótki okres karmienia piersią.

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy