Sztuka walki z rakiem
Reklamy edukacyjne coraz częściej szokują i zadziwiają. Bardzo dobrze, że tak się dzieje, ponieważ tylko w taki sposób są w stanie zrobić na nas wrażenie i wywrzeć nacisk abyśmy się przebadali. W tak przemawiający sposób mówi właśnie do kobiet najnowsza reklama fundacji walki z rakiem piersi.
Reklamy edukacyjne coraz częściej szokują i zadziwiają. Bardzo dobrze, że tak się dzieje, ponieważ tylko w taki sposób są w stanie zrobić na nas wrażenie i wywrzeć nacisk abyśmy się przebadali. W tak przemawiający sposób mówi właśnie do kobiet najnowsza reklama fundacji walki z rakiem piersi.
Sztuka połączona z czystym przekazem. Rak piersi jest najczęstszym nowotworem złośliwym u kobiet. Roczna zachorowalność wynosi ponad 10 tysięcy przypadków. Zagrożenie rośnie wraz z wiekiem, szczególnie po menopauzie. Bardziej narażone są kobiety, u których występował rak piersi u krewnych pierwszego stopnia (matka, siostra), szczególnie gdy zachorowanie wystąpiło w okresie przed przekwitaniem.
Zajrzyjcie także do Polskiego serwisu walki z rakiem piersi... .
Do innych czynników, mogących zwiększać w różnym stopniu zagrożenie wystąpienia raka piersi należy wczesny wiek pierwszej miesiączki, późny wiek menopauzy, narażenie na promieniowanie jonizujące w młodym wieku, długotrwałe stosowanie środków antykoncepcyjnych, otyłość (zwłaszcza po menopauzie), późny wiek pierwszej ciąży lub ich brak, brak lub krótki okres karmienia piersią.