Znane logotypy w przeszłości, teraz i w przyszłości

Chyba nie ma osoby na świecie, która nie kojarzyła by logotypu Coca-Coli czy Apple. Nic dziwnego więc, że znaki te są jednym z najbardziej wartościowych aktywów firmy. W przeszłości najbardziej znane symbole ulegały czasem wielkim zmianom, jednak da się zauważyć w tym wszystkim ogólny trend, na podstawie którego można spróbować ustalić jak będzie to wyglądało w przyszłości. No właśnie - sami zobaczcie jak to może wyglądać

Chyba nie ma osoby na świecie, która nie kojarzyła by logotypu Coca-Coli czy Apple. Nic dziwnego więc, że znaki te są jednym z najbardziej wartościowych aktywów firmy. W przeszłości najbardziej znane symbole ulegały czasem wielkim zmianom, jednak da się zauważyć w tym wszystkim ogólny trend, na podstawie którego można spróbować ustalić jak będzie to wyglądało w przyszłości. No właśnie - sami zobaczcie jak to może wyglądać

Chyba nie ma osoby na świecie, która nie kojarzyła by logotypu Coca-Coli czy Apple. Nic dziwnego więc, że znaki te są jednym z najbardziej wartościowych aktywów firmy. W przeszłości najbardziej znane symbole ulegały czasem wielkim zmianom, jednak da się zauważyć w tym wszystkim ogólny trend, na podstawie którego można spróbować ustalić jak będzie to wyglądało w przyszłości. No właśnie - sami zobaczcie jak to może wyglądać

Całkiem zabawnie im wyszło z Nokią, musimy jednak przyznać, że osobiście mamy nadzieję iż nie okaże się to prawdą.

Reklama
Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy