Zobacz najnowsze Subaru Impreza

Chyba żaden inny model japońskiego producenta nie spotkał się jeszcze z tak dużą krytyką jak produkowana obecnie trzecia generacja Imprezy. Osiągi, właściwości trakcyjne i jakość były jak zawsze rewelacyjne. Fanom marki nie spodobał się jedynie wygląd, zwłaszcza w wersji hatchback. Czy kolejne wcielenie najsłynniejszego modelu Subaru zmieni ich nastawienie?

Chyba żaden inny model japońskiego producenta nie spotkał się jeszcze z tak dużą krytyką jak produkowana obecnie trzecia generacja Imprezy. Osiągi, właściwości trakcyjne i jakość były jak zawsze rewelacyjne. Fanom marki nie spodobał się jedynie wygląd, zwłaszcza w wersji hatchback. Czy kolejne wcielenie najsłynniejszego modelu Subaru zmieni ich nastawienie?

Chyba żaden inny model japońskiego producenta nie spotkał się jeszcze z tak dużą krytyką jak produkowana obecnie trzecia generacja Imprezy. Osiągi, właściwości trakcyjne i jakość były jak zawsze rewelacyjne. Fanom marki nie spodobał się jedynie wygląd, zwłaszcza w wersji hatchback. Czy kolejne wcielenie najsłynniejszego modelu Subaru zmieni ich nastawienie?

Samochód można oceniać już teraz dzięki opublikowaniu przez producenta jednego zdjęcia z profilu. Na Imprezę zawsze patrzyło się przez pryzmat najmocniejszych wersji WRX czy STI. Zwykle, "cywilne" wersje pozostawały w jej cieniu i nie budziły większych emocji. Niestety Subaru pokazało na swoim zdjęciu jedynie normalną wersję.

Reklama

Na jego podstawie ciężko stwierdzić czy nowa Impreza zerwie ze sportowym wizerunkiem, który najbardziej przyczynił się do rozsławienia marki na świecie. Modele japońskiego najlepiej sprzedają się w Stanach Zjednoczonych i na pierwszy rzut oka widać, że jest to sedan celujący w gusta mieszkańców tego kraju. Dlatego też zadebiutuje on na targach w Nowym Jorku, które rozpoczną się 22 kwietnia.

W oficjalnej notce na temat nowej Imprezy Subaru oszczędnie dozuje wszelkie informacje. Możemy dowiedzieć się z niej jedynie, że ma być ona najlepszym samochodem z napędem na wszystkie koła dostępnym w USA, w kategorii oszczędność. Samochód w trasie ma spalać niespełna 6,5 l paliwa na każe 100 km. Auto ma być także bardziej komfortowe dzięki przestronnemu i dobrze wykończonemu wnętrzu.

O tym czy Impreza IV generacji okaże się godnym spadkobiercą sportowego dziedzictwa okaże się już wkrótce.

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy