Zostań patronem Ferrari

Ferrari to najbardziej rozpoznawalna marka związana z Formułą 1. Bogata tradycja, setki sukcesów i wielu legendarnych kierowców, którzy tworzyli zespół całą jego historię sprawia, że włoskie bolidy mają chyba największe grono fanów na świecie. Dla najzamożniejszych z nich Ferrari przygotowało niezwykłą ofertę.

Ferrari to najbardziej rozpoznawalna marka związana z Formułą 1. Bogata tradycja, setki sukcesów i wielu legendarnych kierowców, którzy tworzyli zespół całą jego historię sprawia, że włoskie bolidy mają chyba największe grono fanów na świecie. Dla najzamożniejszych z nich Ferrari przygotowało niezwykłą ofertę.

Ferrari to najbardziej rozpoznawalna marka związana z Formułą 1. Bogata tradycja, setki sukcesów i wielu legendarnych kierowców, którzy tworzyli zespół całą jego historię sprawia, że włoskie bolidy mają chyba największe grono fanów na świecie. Dla najzamożniejszych z nich Ferrari przygotowało niezwykłą ofertę.

Teraz praktycznie każdy kto dysponuje odpowiednimi funduszami może stać się patronem prywatnego zespołu wyścigowego składającego się z wybranego historycznego bolidu Ferrari, a także zespołu ludzi zajmującego się obsługą techniczną pojazdu. Cena udziału w tym programie obejmuje także transport samochodów na 8 torów wyścigowych na całym świecie, na których istnieje możliwość sprawdzenia ich możliwości.

Reklama

Cena za taką przyjemność owiana jest tajemnicą, ale z pewnością jest ona astronomiczna. Nieco mniej ekskluzywna jest oferta, w której bogaci fani Ferrari mogą w podobny sposób opiekować się samochodami takimi jak Ferrari FXX czy 599 FXX. Koszt utrzymania zespołu i jednego pojazdu tej kategorii to około 2 milionów dolarów rocznie. W zamian ich promotorzy stają się automatycznie kierowcami testowymi Ferrari i mają obowiązek przekazywania wszystkich uwag, doświadczeń i wyników na rzecz producenta, który uwzględnia je przy projektowaniu kolejnych aut.

Opiekunami bolidów F1 zostali już Benjamin de Rothchild, który wybrał dwa auta. Jednym z nich jest auto Felipe Massy- model 248 z 2006 r. używany w sezonie 2003 przez Rubensa Barrichello. Bolidem z 2001, którym jeździł Michael Schumacher zajmuje się Nobles Tony, a nad starszym bo pochodzącym z roku 1970 modelem 312Ts Nikiego Laudy patronat sprawuje Giancarlo Casoli.

Źródło:

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy