10 lat ARC Opinia

Firma ARC Rynek i Opinia kończy 10 lat. Zdaniem Łukasza Mazurkiewicza, prezesa i współwłaściciela przedsiębiorstwa, minione dziesięciolecie było fascynującym okresem gwałtownych przemian postaw społecznych i zachowań konsumenckich. Możliwość ich monitorowania i interpretowania, to niepowtarzalne doświadczenie zawodowe.

Firma powstała w 1992 roku jako niezależny instytut badawczy, który w odróżnieniu od wielu podobnych firm nie był założony na bazie istniejącego już wcześniej ośrodka. ARC jest pionierem na polskim rynku badań internetowych.. Jest twórcą pierwszego i jak dotąd jedynego panelu internautów w Europie Środkowo-Wschodniej. Jako pierwsza firma uruchomiła również system badań video mystery shopping...

ARC Rynek i Opinia prowadzi ponadto regularne badania skuteczności nowoczesnych narzędzi sponsoringu, product placement oraz konkursów promocyjnych. Dzięki wprowadzaniu nowych metod badawczych, pracownia ARC zyskała miano ośrodka innowacyjnego i ugruntowała swoją pozycję w segmencie renomowanych firm badawczych. Specjalizuje się głównie w badaniach IT, rynków finansowych, ubezpieczeniowych oraz telekomunikacyjnych.

Zdaniem Łukasza Mazurkiewicza, prezesa i współwłaściciela ARC Rynek i Opinia, minione dziesięciolecie było fascynującym okresem gwałtownych przemian postaw społecznych i zachowań konsumenckich. Możliwość ich monitorowania i interpretowania, to niepowtarzalne doświadczenie zawodowe. Firma nauczyła się elastycznie reagować na rynkowe trendy i potrzeby klientów, wyprzedzać konkurentów szybkim wprowadzaniem nowatorskich metod i produktów.

Utrzymanie pozycji lidera w segmencie firm badawczych średniej wielkości to strategiczny cel ARC na najbliższe lata.

Zobacz: http://www.arc.com.pl/

(Źródło: Webexpress.pl: http://www.weinfo.pl/)

INTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas