2013: 2,2 miliarda internautów

Popularność internetu cały czas dynamicznie rośnie pomimo zastoju gospodarczego - informuje Forrester Research. Firmy, organizacje oraz instytucje, które nie rozumieją znaczenia, siły i możliwości, jakie daje internet oraz zmiany w populacji korzystającej z tego medium, mogą w najbliższej przyszłości wiele stracić.

Według przewidywań Forrester Research, w roku 2013 liczba użytkowników internetu wyniesie 2,2 miliarda. Aż 43 proc. internautów pochodzić będzie z Azji, a 17 proc. z samych Chin. Natomiast kraje Afryki i Bliskiego Wschodu mają stanowić 13 proc. całej populacji internautów.

Jeśli chodzi o USA, to obecny wskaźnik 73 proc. Amerykanów posiadających dostęp do internetu wzrośnie do 82 proc. Podobnie będzie to wyglądać w Rosji i Turcji, gdzie w porównaniu do stanu obecnego liczba internautów wzrośnie o 8 proc.

Zia Daniell Wigder, która jest współautorem raportu Global Online Population Forecast 2008 To 2013, twierdzi, że pomimo braku bezpośredniego przełożenia wielkości populacji online na wydatki w sieci, internet ma tak samo ogromny potencjał w obszarach politycznych i kulturalnych, jak i ekonomicznych. Dlatego też wszelkiego rodzaju firmy, organizacje i instytucje muszą zrozumieć dynamikę zmian w populacji online, by utrzymać swoją pozycję i czerpać korzyści z pojawiających się międzynarodowych (dzięki internetowi) możliwości.

Reklama
Źródło: Dziennik Internautów
Dowiedz się więcej na temat: instytucje | firmy | Internet | organizacje
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy