Allegro pomaga oszukanemu internaucie
W marcu doszło do serii włamań na konta użytkowników Allegro. Z kont dokonywano zakupów na znaczne kwoty, a serwis aukcyjny wydawał się umywać ręce. W końcu Allegro postanowiło jednak pomóc użytkownikom. W jaki sposób?
Trwająca na Allegro wojna pomiędzy sprzedawcami najdotkliwiej uderzyła w nieświadomych niczego użytkowników serwisu. Biznesowi przeciwnicy po uzyskaniu dostępu do kont wykupywali cały asortyment konkurencji. Transakcje oczywiście nie były finalizowane i chodziło jedynie o utrudnienie działania konkurencyjnym sprzedawcom. Użytkownicy serwisu, których konta zostały wykorzystane do tego procederu, skarżyli się na brak chęci pomocy ze strony serwisu aukcyjnego.
Ofiarą podobnego zdarzenia padł jeden z naszych czytelników. Z jego konta dokonano zakupów na ponad 78 tys. złotych. Internauta napisał w tej sprawie do Allegro. Zgodnie z odpowiedzią, którą otrzymał, od zakwestionowanych transakcji nie zostały naliczone prowizje, co powinno uspokoić sprzedających. Użytkownik uzyskał również wsparcie w razie ewentualnych konfliktów ze sprzedawcami, domagającymi się finalizowania oszukańczych transakcji.
Choć w sieci można znaleźć wiele głosów, krytykujących jakość obsługi klienta w Allegro, w tym przypadku serwis aukcyjny zachował się bez zarzutu. Cieszy mnie fakt, że zamiast kolejnych narzekań mogę tym razem pochwalić Allegro za odpowiednią reakcję. Miejmy nadzieję, że właściwa jakość obsługi klienta stanie się w największym polskim serwisie aukcyjnym standardem.
Łukasz Michalik
Źródło: http://vbeta.pl