Comarch i Interia.pl nagrodzone w Londynie
Projekt Platformy Dystrybucji Treści Multimedialnych Fulmido <a href="http://fulmido..pl/"target="_blank">www.fulmido.pl</a>, wykonany przez firmę Comarch, a wdrożony w Interia.pl, otrzymał pierwsze miejsce w kategorii Best Content / Partner Management Implementation na World BSS Awards, organizowanym przez firmę IIR w Londynie.
Innowacyjność i duży potencjał przychodowy to główne cechy projektu, za które Comarch otrzymał prestiżową nagrodę w Londynie.
- Szczególnie podobała nam się holistyczna natura przyjętego przez firmę podejścia i metodologii. Dystrybucja treści multimedialnych przez sieć internetową staje się ważnym oraz rosnącym rynkiem. Udane rozwiązania, takie jak to, będą stawały się coraz ważniejsze w świetle wymagań dostawców usług konwergentnych, obejmujących Internet, sieci komórkowe i sieci IPTV - powiedział Hugh Roberts, Przewodniczący Panelu Oceniającego BSS Awards, a także Consultant Director Eventów BSS/OSS oraz RM organizowanych przez IIR.
Fulmido to pierwsze i największe w Polsce repozytorium komercyjnych materiałów multimedialnych. Umożliwia zakup muzyki, teledysków, filmów oraz treści użytkowych w postaci książek, przewodników i materiałów edukacyjnych.
- Fulmido.pl to bezdyskusyjnie najodważniejszy i jeden z najciekawszych projektów multimedialnych w Polsce. Cieszymy się, że jesteśmy z takim produktem na rynku jako pierwsi. Fulmido kierujemy do wymagających użytkowników, dla których liczy się przede wszystkim jakość wypożyczonego czy zakupionego filmu i za tę jakość gotowi są zapłacić - mówi Wojciech Kaliński, Dyrektor projektów multimedialnych w Interia.pl.