Czatujemy raczej z pracy

Nowy raport Jupiter Media Metrix wykazuje, że coraz większa popularnością cieszy się czat. W ciągu roku przybyło bowiem 34 procent nowych użytkowników tej usługi. Raport wykazał też, że przeciętny wielbiciel czata woli to robić z pracy. W porównaniu z ubiegłym rokiem średni czas spędzony na sieciowych rozmówkach wzrósł o 110 procent z miejsca pracy i o 48 procent z domu.

Nowy raport Jupiter Media Metrix wykazuje, że coraz większa popularnością cieszy się czat. W ciągu roku przybyło bowiem 34 procent nowych użytkowników tej usługi. Raport wykazał też, że przeciętny wielbiciel czata woli to robić z pracy. W porównaniu z ubiegłym rokiem średni czas spędzony na sieciowych rozmówkach wzrósł o 110 procent z miejsca pracy i o 48 procent z domu.

Najpopularniejszy jest nadal czat AOLowy, ale MSN i Yahoo! zanotowały znacznie większy procentowy przyrost nowych użytkowników (MSN - 94 procent, Yahoo! - 25 procent, a AOL - 21procent) . Z badań przeprowadzonych przez JMM wynika również, że wzrosła liczba osób korzystających jednocześnie z dwóch różnych "dostawców" czata z 24 procent rok temu do 29 procent. Cały raport (po angielsku_ znajdziesz tutaj

Dowiedz się więcej na temat: miejsca pracy | Yahoo | czat | procent
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy