Na te strony przeznaczyliśmy najwięcej czasu
3,9 miliarda godzin - właśnie tyle czasu we wrześniu internauci spędzili na stronach Microsoftu. Ogromny skok zanotował natomiast serwis społecznościowy Facebook, który depcze po piętach Yahoo!
Analitycy z firmy Comscore wyliczyli, iż użytkownicy 14,5 proc. czasu surfowania po internecie przeznaczyli na odwiedzenie stron Microsoftu (wzrost o 43 proc. w porównaniu do poprzedniego roku). Na drugim miejscu znalazły się strony Google, do którego należy np. YouTube (wzrost o 48 proc.), Yahoo! (spadek o 14 proc.), oraz Facebook (wzrost o 193 proc.).
Warto podkreślić, że aż 1,4 miliarda godzin we wrześniu internauci poświęcili serwisom społecznościowym i jest to wynik aż o 193 proc. wyższy niż przed rokiem! Jeszcze rok temu Facebook plasował się na szóstej pozycji, a dzisiaj śmiało dogania Yahoo!.
W sumie we wrześniu około 1,2 miliarda internautów w wieku powyżej 15 lat spędziło w internecie łącznie 27 miliardów godzin.