Opór przeciwko Google TV
Według relacji dziennika "The Wall Street Journal", niektórzy nadawcy telewizyjny w USA nie chcą aby ich kanały online były pokazywane w nowej usłudze Google TV.
Stacje obawiają się między innymi tego, że ich programy utoną w powodzi treści internetowych - twierdzi gazeta. Przeszkadza im też fakt, że w sieci da się znaleźć niemal wszystkie filmy i seriale w postaci nielegalnych kopii.
Dotychczas żadnej firmie nie udało się odnieść spektakularnego sukcesu w dziedzinie internetowej telewizji. Przykładowo, Apple sprzedaje urządzenie Apple TV, które potrafi się łączyć ze sklepem iTunes oraz pobierać filmy i odtwarzać je na telewizorze, ale wciąż jest to oferta niszowa.
Google chce połączyć klasyczną telewizję i wideo online i przy okazji zająć miejsce na lukratywnym rynku reklamy telewizyjnej. W samych tylko Stanach Zjednoczonych przeznacza się na nią rocznie 70 miliardów dolarów.