Podzielność uwagi?

Blisko połowa użytkowników Internetu w USA trzyma komputer w tym samym pokoju co telewizor. Co więcej, z opublikowanych właśnie badań agencji ComScore wynika, że połowa z tej połowy ? około 20 milionów osób ? łączy się z Siecią i ma włączoną telewizję w tym samym czasie.

Blisko połowa użytkowników Internetu w USA trzyma komputer w tym samym pokoju co telewizor. Co więcej, z opublikowanych właśnie badań agencji ComScore wynika, że połowa z tej połowy ? około 20 milionów osób ? łączy się z Siecią i ma włączoną telewizję w tym samym czasie.

Czy oznacza to, że tak wielu Amerykanów ma, niczym Napoleon, podzielną uwagę? Odpowiedź jest znacznie prostsza ? przeważająca większość internautów ogląda telewizję, a surfuje w przerwach na reklamy. Analitycy już zaczęli biadać nad stratami, jakie z tego tytułu ponoszą telewizyjni reklamodawcy...

(Enter)

Dowiedz się więcej na temat: Uwaga!
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama