Rekordowa transakcja na polskim rynku domen
Domeny internetowe coraz częściej są postrzegane przez polskich przedsiębiorców jako sposób inwestowania. Po sukcesie domeny opony.pl, która została sprzedana za 960 000 zł., przyszła kolej na nowy rekord.
Na czym polega wartość tej kosztownej dwuliterówki? Przede wszystkim jej zarejestrowane subdomeny tworzą adresy internetowe, które wkrótce stosowane będą jako alternatywne do swoich odpowiedników zakończonych na .com.pl. (Wzorem niektórych rynków zagranicznych, gdzie domen .co używa się z równym powodzeniem jak adresów z rozszerzeniem .com). Można spodziewać się, że wkrótce polscy przedsiębiorcy często wybierać będą końcówkę .co.pl dla nazw swoich projektów.
Adres z tym rozszerzeniem warto też zarejestrować , by dysponować kompletem domen (adresami tej samej nazwy, ale różniących się końcówką), co dla większości firm ważne jest ze względów marketingowych.