Spam wg regulaminu

Amerykańskie stowarzyszenie MMA (Mobile Marketing Association) opracowało kodeks zasad prowadzenia bezprzewodowych kampanii reklamowych. "Jednym z problemów mobilnego marketingu jest spam" - powiedział Jim Manis, prezes MMA. - "Chodzi o to, żeby ograniczyć ilość niechcianych wiadomości. Nowy kodeks powstał dzięki współpracy wielu firm z branży i ma pomóc zbudować udane relacje z klientem."

Amerykańskie stowarzyszenie MMA (Mobile Marketing Association) opracowało kodeks zasad prowadzenia bezprzewodowych kampanii reklamowych. "Jednym z problemów mobilnego marketingu jest spam" - powiedział Jim Manis, prezes MMA. - "Chodzi o to, żeby ograniczyć ilość niechcianych wiadomości. Nowy kodeks powstał dzięki współpracy wielu firm z branży i ma pomóc zbudować udane relacje z klientem."

Kodeks zawiera m.in. wytyczne dotyczące dopuszczalnej liczby wysyłanych informacji, a także zachęca do pozostawiania klientom wyboru, czy chcą otrzymywać reklamy. Jeśli klient zrezygnuje z uczestniczenia w kampanii, firmy mają obowiązek uszanować jego decyzję i natychmiast wypisać go z listy mailingowej.

(mobile.net.pl)

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: kodeks | spam
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama