Surfowanie - głównie z pracy

Amerykańscy pracownicy złaknieni wiadomości ze świata oraz tych całkiem lokalnych korzystają przede wszystkim z Internetu. Takie wnioski wynikają z raportu przygotowanego przez agencję Market Facts dla MSNBC.

Amerykańscy pracownicy złaknieni wiadomości ze świata oraz tych całkiem lokalnych korzystają przede wszystkim z Internetu. Takie wnioski wynikają z raportu przygotowanego przez agencję Market Facts dla MSNBC.

Osoby, które w pracy chcą sprawdzić informacje o znaczeniu osobistym, w rodzaju prognozy pogody czy aktualnych notowań giełdowych przede wszystkim sięgają po komputer (35% spośród 351 respondentów). Tylko 25% pracowników czyta prasę codzienną, 21% magazyny, a 17% słucha radia. 6% ogląda ogólnodostępne programy telewizyjne, a 3% - kablówkę. Użytkownicy komputerów ze stałym łączem korzystają też obficie z internetowej oferty wideo czy audio, przeglądając np. pliki wideo prawie 5 razy częściej niż ich koledzy, którzy łączą się przez modem.

Reklama

(Enter)

Dowiedz się więcej na temat: surfowanie
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy