T-Online: nowy szef, nowe plany

Thomas Holtrop - nowy szef "internetowego" działu Deutsche Telecom (T-Online) poinformował wczoraj o strategii, która ma zmniejszyć straty tego największego w Europie dostawcy Internetu, wynikłe z niezbyt przemyślanej (choć cieszącej internautów) ubiegłorocznej decyzji o wprowadzeniu bardzo taniego abonamentu.

Thomas Holtrop - nowy szef "internetowego" działu Deutsche Telecom (T-Online) poinformował wczoraj o strategii, która ma zmniejszyć straty tego największego w Europie dostawcy Internetu, wynikłe z niezbyt przemyślanej (choć cieszącej internautów) ubiegłorocznej decyzji o wprowadzeniu bardzo taniego abonamentu.

Z tzw. "flatrate" T-Online się od 1 marca tego roku wycofało. Holtrop zamierza także pozyskać większą ilość reklam niż do tej pory. "W przeszłości firmy internetowe koncentrowały się na jak największej liczbie klientów, przyciągając ich na różne sposoby, jednak ten wzrost nie odpowiadał wzrostowi przychodów. Teraz należy skupić się na tym aby Internet zaczął przynosić dochód" - powiedział Holtrop.

Heise
Dowiedz się więcej na temat: plany
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama