Więcej na bezpieczeństwo

Ponad połowa amerykańskich firm znacząco zwiększyła w ubiegłym roku wydatki na zapewnienie bezpieczeństwa swoich danych. Według raportu agencji badań Vista Research oraz Harris Interactive odbyło się to często kosztem pozostałych części budżetu. Wpływ na owe decyzje mógł mieć fakt, że 12 procent respondentów w tym okresie doświadczyło złamania swoich zabezpieczeń lub istotnego sprzeniewierzenia.

Ponad połowa amerykańskich firm znacząco zwiększyła w ubiegłym roku wydatki na zapewnienie bezpieczeństwa swoich danych. Według raportu agencji badań Vista Research oraz Harris Interactive odbyło się to często kosztem pozostałych części budżetu. Wpływ na owe decyzje mógł mieć fakt, że 12 procent respondentów w tym okresie doświadczyło złamania swoich zabezpieczeń lub istotnego sprzeniewierzenia.

Strumień pieniędzy od firm poszukujących bezpieczeństwa nie popłynął jednak do znanych firm specjalizujących się w zabezpieczeniach. Respondenci wybierali raczej mainstreamowe spółki technologiczne jak Symantec (około połowy wskazań; można wymienić więcej niż jedną firmę) Cisco (47%) oraz Microsoft (42%), niż zajmujący się wyłącznie bezpieczeństwem Check Point Software (12%), Watchguard (7%) oraz ISS (4%).

(Enter)

Dowiedz się więcej na temat: bezpieczeństwo
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy