Znów więcej reklam w sieci

Jak poinformował "Pressserwis" przychód z reklamy internetowej w Wielkiej Brytanii wzrósł w 2001 roku o 7,1 proc., podczas gdy z reklam telewizyjnych spadł o ok. 11 proc. - wynika z raportu IAB UK - Biura Reklamy Interaktywnej . "Fakt, że mimo trudnej sytuacji ekonomicznej nastąpił wzrost, powinien być bodźcem rozwoju dla reklamy online" - powiedział prezes Biura Danny Meadows-Klue. Wpływ na jej rozwój mają dziś kampanie marketingowe tradycyjnych marek: w minionym roku największymi reklamodawcami w sieci były firmy motoryzacyjne (Renault, Volvo i BMW).

Jak poinformował "Pressserwis" przychód z reklamy internetowej w Wielkiej Brytanii wzrósł w 2001 roku o 7,1 proc., podczas gdy z reklam telewizyjnych spadł o ok. 11 proc. - wynika z raportu IAB UK - Biura Reklamy Interaktywnej . "Fakt, że mimo trudnej sytuacji ekonomicznej nastąpił wzrost, powinien być bodźcem rozwoju dla reklamy online" - powiedział prezes Biura Danny Meadows-Klue. Wpływ na jej rozwój mają dziś kampanie marketingowe tradycyjnych marek: w minionym roku największymi reklamodawcami w sieci były firmy motoryzacyjne (Renault, Volvo i BMW).

Wszystko wskazuje na to, że przychody reklamowe z tej branży się podwoją. Prócz częstszego korzystania z bannerów i buttonów raport odnotowuje częstsze wykorzystanie nowych form reklamy, np. tzw. reklamę przechodzącą między witrynami.

W USA także zanotowano w tym roku wzrost przychodów z reklamy online. Zdaniem ośrodków badawczych poziom z rekordowego 2000 roku zostanie osiągnięty, a nawet przekroczony w juz roku przyszłym.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: reklamy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy