42-calowy monitor od Sanyo
Sanyo wprowadza na rynek 42-calowy monitor instalacyjny do zastosowań w reklamie oraz systemach informacji publicznej.
Monitor 42LE1 został zaprojektowany do wyświetlania wysokokontrastowych obrazów w zastosowaniach reklamowych i informacyjnych. Nowy monitor LCD nadaje się do wyświetlania informacji w miejscach takich jak lotniska i stacje kolejowe, a także kina, hotele i sklepy.
Ekran o przekątnej 105 centymetrów w formacie 16:9 zapewnia rozdzielczość 1366 na 768 pikseli (W-XGA). Czas reakcji wynosie 6 milisekund (GTG). Współczynnik kontrastu równa się 1500:1, a jasności 500 cd/m2.
42LE1 oferuje kilka złączy wejściowych i wyjściowych: komponentowe, SCART (RGB i S-VHS), kompozytowe i RS-232, a także wejście DVI z obsługą HDCP do sygnałów HD oraz wyjścia audio do zewnętrznych głośników.
Monitor 42LE1 będzie dostępny od początku lipca 2007 roku w sugerowanej cenie detalicznej - bagatelka - 9999 zł. Dla przeciętnego konsumenta to raczej ciekawostka.