Liga operatorów komórek
Operatorzy komórkowi kochają pewną ligę przeciętnych kopaczy skórzanej kuli (o "jakości" tej ligi świadczy fakt, że drużyna nie mająca konkurencji w tej lidze przegrywa wyraźnie z pewną hiszpańską drużyną, która z kolei jest gromiona przez przeciętny zespół Bundesligi). Być może inwestycje operatorów sieci komórkowych w polską ekstraklasę pozwolą jej podnieść poziom. Tylko - nie wiadomo kto będzie sponsorem. Jeszcze kilka dni temu wydawało się, że Era, tymczasem...
Era chce dać 40 milionów złotych na trzy lata. Idea, której właścicielem jest TP SA (główny sponsor reprezentacji Polski) zamierza dać nieco więcej (dodatkowo po 150 tys zł dla drugoligowców). Decyzje mają podjąć PZPN i PLP (Polska Liga Piłkarska) jeszcze przed końcem września.
A zatem i Plus ma szanse do włączenia się do tego przetargu. A na marginesie: ciekawe jak taki sponsoring wpłynie na ceny połączeń