NV 30 za dobry?

David Kirk, naukowy szef NVIDII, przedstawił, już oficjalnie, charakterystykę NV30. Jeśli porównamy ją z wymogami DirectX 9.0, okazuje się że NV30 wybiega daleko naprzód:

Na pierwszy rzut oka wydaje się, że jest to ''sztuka dla sztuki'' - przecież nikt z tego nie będzie korzystał, bo każdy chce sprzedawać swoje gry na wszystkie platformy najchętniej w jednej wersji. Ale cel leży gdzie indziej! Tak rozbudowane możliwości dostosowane są do lansowanego przez NVIDIĘ języka Cg, jednak NVIDIA liczy na to, że znaczna część elementów Cg i wprowadzone w NV30 rozszerzenia zostaną przez Microsoft włączone do DirectX 9.1. Jeśli by tak się rzeczywiście stało, byłby to milowy krok NVIDII na drodze do monopolu w grafice Direct3D

Reklama

(Enter)

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy