Rejestracja do Imagine Cup 2006

  • Projektowanie Oprogramowania, w której uczestnicy opracowują innowacyjne aplikacje, zgodne z motywem przewodnim tegorocznej edycji konkursu;
  • Algorytm, której celem jest stawienie przez zawodników czoła serii łamigłówek, wyzwań programistycznych i zagadek algorytmicznych;
  • Film Krótkometrażowy, której przedmiotem jest stworzenie poruszającego i ciekawego filmu, zgodnego z tegorocznym hasłem konkursu;
  • Technologie Informatyczne, która umożliwi uczestnikom zademonstrowanie biegłości w zakresie tematyki sieciowej, baz danych, serwerów, a także analizy i podejmowania decyzji w dużym środowisku informatycznym;
  • Projekt Hoshimi – Bitwa Programistyczna, pozwalająca na wykazanie się umiejętnością tworzenia algorytmów sztucznej inteligencji, odpowiedzialnych za zbudowanie strategii gry;
  • Projekt Interfejsu to nowa kategoria, w której zadaniem uczestników będzie stworzenie niebanalnego i wygodnego interfejsu użytkownika, zgodnego z motywem przewodnim tegorocznej edycji konkursu.