TP SA uprzedzi o wysokich rachunkach

Klienci Telekomunikacji Polskiej będą telefonicznie informowani o możliwym nagłym wzroście wysokości rachunku. Firma uruchomiła pilotażową wersję takiego rozwiązania. System wczesnego ostrzegania będzie dodatkową, bezpłatną usługą oferowaną przez TP. Zastosowane rozwiązanie na bieżąco porównuje liczbę rozmów telefonicznych i średnią wartość rachunków z danymi z poprzednich trzech miesięcy. Monitorowane są głównie połączenia do sieci komórkowych, międzynarodowe oraz z numerami 0-700.

Po analizie tych danych, w przypadku nadmiernego i nagłego wzrostu ruchu, konsultanci dzwonią do wybranej grupy klientów. Informują o zagrożeniu czyli o tym, że ich najbliższy rachunek telefoniczny może być znacząco wyższy od poprzedniego. W zależności od potrzeby, konsultanci będą się kontaktować z klientami co najmniej raz w miesiącu

"Wprowadzając takie rozwiązanie, chcemy przede wszystkim uchronić naszych klientów przed nadmiernym i często niekontrolowanym wzrostem kwoty, jaką będą mieli do zapłacenia za rachunek telefoniczny" - mówi Barbara Górska, rzecznik TP. - Dzięki niemu, klienci jeszcze przed wystawieniem faktury będą mogli się dowiedzieć o takim zagrożeniu.

Reklama

Rozwiązanie pilotażowo testowane jest w Sandomierzu. Już po kilku dniach działania, aż 89 % klientów uznało, że jest ono korzystne i potrzebne. Jeszcze jesienią tego roku planowane jest objęcie systemem wszystkich klientów TP.

(mobile.net.pl)

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Orange Polska S.A.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy