7 marek, które zmieniły oblicze mody męskiej
Mężczyzna, w przeciwieństwie do kobiet, nie będzie przebierał w "fatałaszkach" i mizdrzył się przed lustrem. Nie znaczy to jednak, że nie może być ubrany modnie i z klasą. Nic nie niesie za sobą tylu nowych możliwości, co atrakcyjny wygląd.
Nie da się ukryć, że podczas tworzenia wizerunku odpowiadającego własnym wyobrażeniom o męskości właściwie dobrana odzież, obuwie i akcesoria odgrywają równie ważną rolę co kupony rabatowe na wizyty na siłowni. Oto siedem marek, które na zawsze zmieniły oblicze mody męskiej oraz wciąż są numerem jeden na światowym rynku.
Hugo Boss
Niemiecki projektant zapewni człowiekowi wszystko, cokolwiek ten mogłoby kiedykolwiek chcieć nosić, od bielizny i skarpetek aż po wodę kolońską. Ta luksusowa marka proponuje ekskluzywną odzież przeznaczoną zarówno dla mężczyzn jak i kobiet. Gdy Hugo Boss rozpoczynał tworzenie swojej kultowej marki w 1924 roku w Metzingen w Niemczech, już wtedy było to coś więcej niż prosty, mały warsztat odzieżowy. W 2013 roku firma zarobiła ponad 2,4 mld euro na całym świecie, tym samym udowadniając, że nie tylko amerykańscy mężczyźni kochają tę markę, ale ludzie z całego świata namiętnie kupują kolekcje Hugo Bossa.
Vans
Niektórym wciąż znany głównie jako producent butów i akcesoriów sportowych do skateboardingu, Vans zyskuje na popularności już nie tylko Stanach Zjednoczonych. Oryginalne i wygodne buty posiadają swój niepowtarzalny, łatwo rozpoznawalny styl i klasę. Marka Vans od lat kształtuje trendy w modzie ulicznej - obecnie już nie tylko za sprawą kolekcji obuwia, lecz również pełnej linii odzieżowej. Z siedzibą w Cypress w Kalifornii Vans przemawia przede wszystkim do mężczyzn aktywnych, ukierunkowanych na działanie. Dlatego też firma sponsoruje zawodników w BMX, Moto X, surfingu, skateboardingu, i snowboardzie.
Levi's
Jedna z najbardziej znanych amerykańskich marek wszechczasów! Nie ma już ludzi, którzy sięgnęliby pamięcią do czasów, gdy Levis Jeans wyprodukował pierwszą parę jeansów w 1873 roku. Od tamtej pory jeansy są niezmiennie najpopularniejszym rodzajem spodni noszonym przez wszystkich: od robotników po księcia Walii. Tak wszechobecne jak t-shirty, wspólnie z nimi należą do amerykańskiego krajobrazu. Levisy pozostają do dziś klasycznym wyborem dla każdego mężczyzny, który ceni sobie swobodę, luz i autentyczność.
Diesel
Włoska marka odzieżowa, która - zainspirowana "życiem włoskiej ulicy" - rozsławiła na cały świat denim. Ulubiony przez gwiazdy filmowe, gwiazdy rocka i mody, Diesel posiada charakterystyczny styl rozpoznawalny w całym asortymencie: od bielizny po kaski motocyklowe. Jednak przede wszystkim rozsławił go dżins, materiał, który zapewne nigdy nie wyjdzie z mody. Dla faceta, który oczekuje, że denim będzie posiadał wysokiej klasy smak świadomego projektanta, Diesel jest marką niezbędną w jego garderobie.
Calvin Klein
Chociaż sygnuje swoim nazwiskiem cała gamę ubrań i dodatków, takich jak zegarki i biżuterię a nawet perfumy, luksusowa marka Calvin Klein jest prawdopodobnie najbardziej znana ze swoich kolekcji bielizny dla mężczyzn. Począwszy od swojego debiutu w Hollywood w "Powrocie do przyszłości" w 1985 roku pozostaje niezmiennie jedną z najpopularniejszych marek w wielu krajach. Wśród modeli i modelek, którzy reprezentowali jego kolekcje znalazły się takie sławy jak: Kate Moss, David Beckham, Frederick Ljungberg, czy ostatnio... Justin Bieber. Calvin Klein to najlepszy wybór dla wszystkich, którzy chcą się dobrze czuć ze swoim ciałem w luksusowej bieliźnie i... najlepiej w niczym ponadto.
Gucci
Dwie splecione litery G w logo firmy oznaczają połączenie wysokiej klasy i elegancji, chętnie wybieranej przez gwiazdy. Włoska marka Gucci oferuje ekskluzywne ubrania, perfumy, wyroby skórzane, biżuterię, a nawet okulary. W swoich projektach odwołuje się do wizerunku dżentelmena, posiadającego dobry gust i klasę. Stąd też wysoka dbałość o szczegóły: najlepsze materiały i precyzyjne wykończenia. Dla mężczyzn, którzy przywiązują dużą wagę zarówno do designu, jak i do jakości ubrań i akcesoriów Gucci jest wyborem idealnym.
Nike
Firma sportowa Nike zarobiła w 2013 roku ponad 25 miliardów dolarów, czym po raz kolejny udowodniła, że jest jednym z największych na świecie producentów obuwia, odzieży i akcesoriów sportowych. Zresztą trudno się dziwić, skoro firma zaczerpnęła swoją nazwę od imienia bogini zwycięstwa. Nike oferuje swoją odzież i obuwie dla mężczyzn w każdym wieku i niezależnie od klasy społeczno-ekonomicznej - i rzeczywiście - znajomy napis Nike znajdziemy na wielu rzeczach w szafie niemal każdego aktywnego faceta.
Lojalność wobec sprawdzonych marek może pomóc zachować pewność siebie i klasę w każdych okolicznościach. Dobry wygląd świadczy o profesjonalizmie. I jeszcze jedno - nie bójcie się, że ubrania tak znanych marek będą kosztować krocie. Zerknijcie na kody rabatowe Interia, a wasze zakupy na pewno będą tańsze.