Jakub Różalski: Uniwersum 1920+ to wszystko, co kocham
1 września 2020 na rynku debiutuje gra komputerowa "Iron Harvest" oparta o uniwersum 1920+, w którym poznajemy alternatywną, bogatszą o wielkie bojowe mechy, historię Polski i Europy. Z tej okazji rozmawiamy z Jakubem Różalskim - ilustratorem, którego zawdzięczamy tę ujmującą wizję "świata, którego nie było" sprzed dokładnie 100 lat...
Jakub Różalski: Uniwersum 1920+ to wszystko, co kocham
1 / 10
Jakie to uczucie widzieć "własną" grę wideo? Miałeś już okazję zagrać w gotowy tytuł?
- Nie do końca mogę powiedzieć, że to moja "własna" gra, na pewno nie. To tytuł oparty na licencji mojego alternatywnego świata 1920+, w którym to, podczas kampanii fabularnej, wraz ze stworzonymi przeze mnie bohaterami. Mam nadzieję, że gracze będą mieli okazję przeżyć wiele niezapomnianych przygód i poznać fascynującą historię trzech walczących ze sobą frakcji: Rzeczpospolitej Polanii, Imperium Saksonii i Ruswiecji.
- Oczywiście widzieć jak stworzony przeze mnie świat, jego bohaterowie i historia zostają przeniesieni do świata gier, ożywają, to jak spełnienie marzeń! Sam jestem graczem odkąd tylko pamiętam. Od połowy lat 80., gry strategiczne to zawsze był, obok gier RPG, mój ulubiony gatunek. Uwielbiam fabularne kampanie w stylu "Warcrafta III" i "Starcrafta", także sam nie mogę się już doczekać premiery "Iron Harvest"! Nie, nie grałem jeszcze w gotowy tytuł, mam dostęp do wersji deweloperskiej, ale chcę poczekać na finalny produkt i razem z resztą graczy zasiąść do gry 1 września!
Źródło: materiały prasowe