HTC One w rękach 5 mln odbiorców. Startuje polska kampania promocyjna
HTC sprzedał już 5 mln egzemplarzy smartfona One. A w Polsce rusza jego kampania promocyjna.
Kilka dni temu Samsung pochwalił się kolejnym rekordem - w ręce konsumentów trafiło już 10 mln egzemplarzy Galaxy S 4. 5 mln w przypadku HTC One - którego szczegółowy test można znaleźć w tym miejscu - jest zatem świetnym wynikiem. Warto dodać, że dokładnie tego samego dokonało Sony ze swoją Xperią Z.
Kolejna dobra informacja to koniec problemów z dostępnością smartfona i start kampanii reklamowej w Polsce. Otóż w największych galeriach handlowych wybranych miast pojawią się stoiska, na których każdy zainteresowany będzie mógł wypróbować najnowszy produkt tajwańskiej spółki. Harmonogram akcji prezentuje się następująco:
- 23-25.05.2013r. Poznań - Stary Browar
- 24-26.05.2013 Kraków - Galeria Krakowska
- 7-9.06.2013 Wrocław - Galeria Grunwaldzka
- 7-9.06.2013 Warszawa - Złote Tarasy
- 21-23.06.2013 Warszawa - Galeria Mokotów
- 11-13.06.2013 Katowice - Centrum Handlowe Silesia