MCI zainwestuje w zdrapki pre-paid
MCI Management S.A. inwestuje 2,65 mln zł w największego polskiego specjalizowanego operatora sieci sprzedaży elektronicznej - firmę Grupa LEW Sp. z o.o.
Celem inwestycji MCI jest rozwój oferty i wsparcie Spółki w dążeniu do uzyskania pozycji czołowego gracza na rynku m.in. elektronicznej sprzedaży doładowań telefonów komórkowych pre-paid i elektronicznych płatności rachunków.
- Prognozy operatorów sieci komórkowych potwierdzają zwiększenie udziału w rynku telefonii pre-paid kosztem telefonii abonamentowej. Oczekujemy, że w 2006 roku sprzedaż elektronicznych doładowań wyniesie w Polsce ponad 50% całej sprzedaży pre-paid co powinno zamknąć się ogólną kwotą ponad 2 mld zł" - powiedział Andrzej Basiak, prezes Grupy LEW.
Terminale, na których obecnie pracują partnerzy handlowi Grupy LEW, są urządzeniami wieloaplikacyjnymi, co oznacza że Spółka może w prosty sposób dodawać do swojej oferty nowe produkty, bądź usługi. Przykładowo mogą to być płatności za usługi internetowe, płatności za rachunki, programy lojalnościowe, czy płatności kartą.
PG