Oficjalny telefon Facebooka - może taki?

Podobno aż 42 proc. ludzi po przebudzeniu sprawdza statusy na Facebooku czy Twitterze. Oprócz porannej kawy jest to zatem najważniejsza czynność poranka - wg badania Retrevo Gadgetology. Niebieska rewolucja trwa. Przyczynia się do niej kolejny Facebook Phone.

Projekt jest oryginalny, ale raczej nie doczeka się realizacji.  Fot. Yanko Design
Projekt jest oryginalny, ale raczej nie doczeka się realizacji. Fot. Yanko Designmateriały prasowe

Blue Experience, kolejny koncept Facebook Phone'a autorstwa projektantki Tolgi Tuncer, nieco bardziej przypomina wąski, długi tablet niż telefon, ale ma o wiele więcej ciekawych funkcji i dalej posuniętą integrację z Facebookiem. Przycisk Instagramu rzucający się w oczy to tylko jedna z nich. Telefon wykonany jest z aluminium (17,5 cm x 5,5 cm), a jego niebieski kolor idealnie imituje barwy Facebooka. Wyświetlacz jest ogromny i ma bardzo nietypowe proporcje. Trudno wyobrazić sobie, aby urządzenie o takim kształcie mogło trafić na rynek.

Projektantka opisuje swój koncept w 3 słowach. Chodzi o stały kontakt, komunikację i dzielenie się informacjami. Inne cechy charakterystyczne tego smartfona to:

- na górze ekranu pojawiają się powiadomienia, a obok nich widoczny jest przycisk ułatwiający dostęp do wiadomości przychodzących;

- wbudowany głośnik i możliwość podłączenia słuchawek;

- przycisk Like w najważniejszym miejscu!

- musisz odwrócić telefon, aby zadzwonić - przedni panel poświęcony jest Facebookowi;

- z tyłu znajduje się aparat z lampą;

- telefon jest zintegrowany z aplikacją Spotify z dedykowanym przyciskiem po lewej.

Prawdziwy Facebook Phone - takiego miana nie można mu odebrać. Ale jest niestety zupełnie niepraktyczny.

Kaśka

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas