Play przyznaje się do błędu

Sieć Play, czwarty operator komórkowy na polskim rynku, nie tylko namieszał cenami na polskim rynku telekomunikacyjnym, ale i wzbudził kontrowersje swoimi reklamami.

Reklamami sieci Play zajmie się wkrótce Komisja Etyki Reklamy, do której przychodzi wiele skarg na trwającą właśnie kampanię. Jacek Hensler, szef marketingu sieci Play, na łamach "Dziennika" przyznał się do błędu.

Najwięcej reakcji wzbudziła reklama z dziećmi. - To dla nas nauczka na przyszłość, żeby nigdy więcej w żadnej reklamie nie było dzieci. Nie zgadzam się z zarzutami odnośnie tej reklamy, ale popełniłem błąd, akceptując jej puszczenie w obieg, bo wnikając głęboko w jej sens artystyczny nie wziąłem pod uwagę tych najbardziej oczywistych skojarzeń. Nie mam nic na swoją obronę - mówi "Dziennikowi" Jacek Hensler.

Reklama

Szef marketingu sieci Play przyznaje, że dziwi go niezmiernie, że ludzie tak zareagowali na reklamy Playa. Przyznaje jednocześnie, że gdyby wiedział, jak ta reklama będzie odebrana, nie zdecydowałby się na jej ukazanie.

Media2
Dowiedz się więcej na temat: reklamy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy