Plus zmienia regulamin
Polkomtel, operator komórkowej sieci Plus, od 1 lipca wprowadza nowy regulamin usług telekomunikacyjnych. Operator rozsyła stopniowo odpowiednią informację do swoich klientów. Zmiana regulaminu pozwala na rozwiązanie umowy bez ponoszenia kary w przypadku braku akceptacji zmian.
Zmiany w regulaminie dotyczą:
- nowego wymiaru odszkodowania - 1/15 średniej opłaty miesięcznej zamiast 1/30,
- zmian zasad w przypadku odszkodowań,
- przeniesienia pewnych kwestii z cennika do regulaminu.
- Wprowadzone zmiany to przede wszystkim usunięcie postanowień, które mogłyby zostać uznane za naruszające zbiorowe interesy konsumentów oraz doprecyzowanie części zapisów tak, by były jednoznaczne dla abonentów - powiedziała naszej redakcji Elżbieta Sadowska-Ptaszyńska, rzeczniczka prasowa Polkomtela.
Przypomnijmy, że zgodnie z prawem telekomunikacyjnym zmiana regulaminu pozwala klientowi na rozwiązanie umowy z operatorem w przypadku braku akceptacji zmian. Operator w korespondencji do klientów informuje, że abonent może podjąć taką decyzję w terminie 7 dni od chwili otrzymania nowego regulaminu wraz z określoną datą płatności rachunku. Jednak każdego klienta obowiązuje 30-dniowy okres wypowiedzenia.
Zmiana regulaminu dotyczy abonentów usług telefonicznych oraz mobilnego dostępu do Internetu - iPlus. Osoby, które od 4 maja podpisały lub podpiszą umowę z Plusem nie będą mogły wypowiedzieć umowy bez płacenia kary, ponieważ już akceptują nowy regulamin.