Świąteczna walka o klienta

Zaczyna się walka o "świątecznego klienta". Heyah oferuje swoim klientom milion darmowych SMS-ów, Apple obniża ceny iPodów, a Creative zwraca pieniądze za zakup swoich produktów.

W okresie świątecznym naturalną koleją rzeczy jest walka o klienta. Nic więc dziwnego, że kolejne firmy przygotowują mniej lub bardziej korzystne promocje.

Sieć Heyah przygotowała akcję "Milion Pisanek". Każdy użytkownik Heyah, jako premię za jednorazowe doładowanie konta kwotą minimum 50 złotych od 15 listopada do końca grudnia 2007 otrzyma... milion SMS-ów!. Z tak potężnego pakietu będzie można korzystać do 15 stycznia 2009 roku.

Mniej efektowną promocję przygotowało Apple obniżając ceny nowych iPodów. Przykładowo, iPod classic 80GB w kolorze białym i czarnym dostępny jest teraz za 1049 zł brutto, iPod nano 4 GB w kolorze srebrnym dostępny za 549 zł brutto, a iPod touch z dotykowym ekranem w wersji 8GB od teraz kosztuje 1249 zł.

Reklama

Za ciosem idzie także konkurent Apple - Creative. firma ogłosiła kampanię promocyjną polegającą na zwrocie 15 euro w przypadku zakupu wybranych odtwarzaczy MP3, kamer internetowych, słuchawek i głośników. Promocją objęła odtwarzacze ZEN V Plus 2GB, 4 GB, 8GB, kamerkę internetową Live! Cam Optia AF oraz kamerkę Live! Cam Notebook Pro, a także słuchawki Aurvana In-Ear i głośniki Creative GigaWorks T20.

Jak łatwo się domyślić, w najbliższym czasie czekają nas kolejne promocje. Wszystko w ramach świątecznej walki o klienta. Oraz w ramach obniżania cen, cen które mogłyby być niższe także bez świąt w tle.

INTERIA.PL/informacje prasowe
Dowiedz się więcej na temat: Heyah | iPod | Apple
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy