"The Last of Us" to hit, a HBO Max na telewizorze nie działa. Co robić?
Kilka dni temu zadebiutował serialowy hit "The Last of Us", a ty musiałeś obejść się smakiem, bo aplikacja HBO Max nie działa na twoim telewizorze? Nie łam się, prawdopodobnie jest na to sposób. Zobacz, jak poradzić sobie z problemem niedziałającej aplikacji.
Spis treści:
Na jakich urządzeniach zainstalujemy HBO Max?
Jeżeli dopiero próbujemy zainstalować HBO Max na naszym urządzeniu, ale z jakiegoś powodu nie możemy znaleźć aplikacji w sklepie, dobrze jest sprawdzić, czy nasz sprzęt obsługuje aplikację.
HBO Max możemy używać na następujących urządzeniach:
- AirPlay,
- Apple TV,
- Chromecast,
- LG TV,
- Konsole PlayStation,
- Samsung TV,
- Vodafone TV,
- Konsole Xbox.
Co zrobić, jeśli aplikacja HBO Max nie działa na naszym telewizorze?
1. Sprawdź, czy Twoja wersja aplikacji jest aktualna. Jeśli nie, zainstaluj aktualizację.
Aplikacja HBO Max może nie działać, jeśli nie jest zaktualizowana. To, czy jest dostępna aktualizacja apki, możemy sprawdzić w dwojaki sposób — w sklepie z aplikacjami na naszym urządzeniu, a także klikając na aplikację, wybierając szczegóły i opcję związaną z aktualizacją, np. "Aktualizacja" czy "Zaktualizuj".
2. Sprawdź, czy masz też zainstalowaną najnowszą wersję systemu urządzenia, na którym zamierzasz oglądać HBO Max.
Bardzo ważne jest też, aby system naszego urządzenia był zaktualizowany. Aby to sprawdzić i taką aktualizację wykonać, należy przejść do ustawień sprzętu (jeśli tu znajduje się opcja "system", to należy ją kliknąć), a następnie udać się do sekcji Aktualizacja oprogramowania. Jeśli nowsza wersja oprogramowania będzie dostępna, zostaniemy o tym poinformowani i będziemy mogli kliknąć "Zaktualizuj".
3. Sprawdź szybkość połączenia internetowego.
Jeśli filmy zbyt długo się buforują, nasz seans ciągle jest przerywany albo jest po prostu w niskiej jakości, warto jest sprawdzić szybkość połączenia z internetem. Jak możemy przeczytać na stronie internetowej HBO Max, minimalna prędkość potrzebna do streamingu filmów HD to 5 Mb/s. Minimum 50 Mb/s jest z kolei potrzebne do oglądania produkcji w jakości 4K. Jeśli mamy ciągłe problemy z jakością, dobrze jest rozważyć podłączenie urządzenia kablem Ethernet, aby spróbować zapewnić sobie możliwie jak najszybsze przesyłanie danych.
4. Wyloguj się i uruchom ponownie urządzenie.
Bardzo pomocne może też się okazać wylogowanie się z aplikacji, a następnie ponowne uruchomienie naszego urządzenia. Gdy już to zrobimy, będziemy musieli jeszcze raz zalogować się do apki, upewnijmy się więc, że pamiętamy potrzebne do tego dane.
5. Odinstaluj i zainstaluj aplikację HBO Max jeszcze raz.
Pomocnym krokiem może też być całkowite odinstalowanie i ponowne zainstalowanie aplikacji na naszym urządzeniu. Na stronie HBO Max możemy przeczytać, jak zrobić to w zależności od tego, na jakim sprzęcie chcemy używać aplikacji.
Jeżeli na ekranie telewizora wyświetli się komunikat o błędzie albo kod błędu, pamiętajmy o tym, by go zapisać. W każdej chwili możemy się skontaktować z pomocą HBO Max, pisząc maila, łącząc się z czatem czy dzwoniąc na infolinię.
Czytaj na Antywebie | Odgrzebali wpisy Netflixa sprzed kilku lat. Teraz śmieją im się w twarz