Pasointeligencja: Ważne przesłanie taksówkarzy do pasażerów

Każdy sposób jest dobry, by przekonać pasażerów do zapinania pasów w taksówkach /YouTube
Reklama

"Pasointeligencja" to wzorowana na hicie Maty piosenka, którą nagrali taksówkarze jednej z korporacji. Utwór i towarzyszący mu teledysk ma zachęcać ludzi do zapinania pasów bezpieczeństwa. "To ogólnopolska akcja. Dla tych, którzy pokażą na Instagramie zdjęcia z zapiętymi pasami, będą zniżki" - zapowiada w imieniu organizatorów Agnieszka Ciesek.

"Mój ziomo brał sobie tylko kursy z lotniska, pamiętajcie o pasach, bo tu nawierzchnia bywa w ch... śliska, mój ziomo je zapina, a inny to nie zapinał ich wcale, ten pierwszy ma chillout, kenijskie wino, drugi - świeć panie nad jego duszą" - brzmi fragment "Pasointeligencji".

"To ogólnopolska akcja, chcemy dotrzeć z tym przekazem do jak największej liczby naszych pasażerów i nie tylko" - informuje przedstawicielka organizatorów Agnieszka Ciesek.

Pomysłodawcy akcji przywołują też statystyki policji, z których wynika, że w taksówce zapina pasy tylko 40 proc. pasażerów jadących na tylnej kanapie i 70 proc. tych, którzy siadają na przednim fotelu.

Reklama

Kierowcy taksówek jednej z korporacji chcą to zmienić, dlatego postanowili w nietypowy sposób zachęcić do zapinania pasów. Nagrali piosenkę, która jest inspirowana utworem Maty "Patointeligencja", który zrobił furorę pod koniec 2019 roku. Teledysk taksówkarzy trafił na YouTube 1 stycznia.

"Mój ziomo pasażer, na tylnej kanapie, wyskoczył na chwilę, a mógł wyskoczyć na zawsze - przez przednią szybę lecisz na ryjek, jak się tutaj mordeczko nie zapniesz" - brzmi fragment "Pasointeligencji".

Reprezentująca organizatorów Agnieszka Ciesek zapowiedziała, że każdy, kto zamieści na Instagramie swoje zdjęcie z zapiętymi pasami i opatrzy je hasztagiem pasointeligencja, może liczyć na zniżkę w taksówkach korporacji.

"My to - pasolinteligencja, my to - pasointeligencja, my to - pasointeligencja" - kończy się teledysk taksówkarzy. W ciągu dwóch dni obejrzało go na YouTube ponad 30 tysięcy osób.


PAP life
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy