Wilkinson Sword wkracza w świat gamingu
Gimper, Rojo oraz profesjonalni zawodnicy esportowi w digitalowej kampanii Wilkinson Sword. To pierwsze działanie marki w świecie esportu oraz gamingu.
Celem projektu jest nie tylko promocja brandu, ale również łamanie stereotypu gracza oraz rzucenie światła na autentyczne emocje i wysiłek wkładany w wypracowanie własnego stylu i charakteru. Wilkinson Sword w sześciu spotach przybliża sześć historii popularnych influencerów, skupiając się na wyzwaniach, jakie podejmowali w dążeniu do osiągnięcia sukcesu.
Akcja jest częścią szerszej kampanii wizerunkowej nawiązującej do korzeni marki, której hasło to "Sharpening your style since 1772".
Startuje digitalowa wizerunkowa kampania marki Wilkinson z udziałem Tomasza "Gimpera" Działowego, Patryka "Rojo" Rojewskiego oraz profesjonalnych graczy - Pawła "Innocenta" Mocka, Daniela "Stompa" Płomińskiego, Michała "Mono" Gabszewicza oraz Mateusza "Kikisa" Szkudlarka.
Wszyscy bohaterowie to uznane osobowości w świecie gamingu i esportu. Kampania skupia się na ich indywidualnych cechach, stylu oraz drodze, którą każdy z bohaterów przeszedł, aby osiągnąć sukces. Historie oparte są na pomyśle wewnętrznej rozmowy bohatera z samym sobą, w której podsumowuje on swoją drogę do sukcesu, wspomina przeszkody, które musiał pokonać, analizuje swoje decyzje oraz zmiany jakie w nim zaszły.
Aktywność z influencerami ze świata esportu i gamingu realizowana jest w ramach szerszej kampanii wizerunkowej nawiązującej do korzeni marki. Wilkinson Sword pomaga kształtować wizerunek od 1772 roku, inspirując pokolenia mężczyzn do wyrażania swojej osobowości i indywidualnego stylu.
Realizacja kampanii koncentruje się na spocie "Przyszłość jest w Twoich rękach", charakteryzującym się imponującym językiem wizualnym. Marka produktów do golenia z historią sięgającą 1772 roku, ożywia swoje historyczne znaczenie i skupia się na ważnych chwilach w życiu mężczyzn z różnych epok. Łączy ich wszystkich moment, kiedy przyszłość leży w ich rękach.
Najnowsza aktywność to pierwszy krok marki w świecie esportu i gamingu, ale od samego początku Wilkinson Sword chciał zaoferować odbiorcom dodatkowe wartości i ciekawe historie ludzi, którzy ciężko pracowali na swój sukces i z determinacją budowali swój własny styl i charakter.
"Esport i gaming to obecnie najszybciej rozwijająca się dziedzina rozrywki. To emocje, wyzwania, przełomowe momenty w życiu młodych ludzi. Chcemy jako marka być obecni w świecie autentycznych bohaterów i zachęcać naszych konsumentów, aby z odwagą budowali swój styl i charakter - tak jak ich idole" - mówi Beata Kozieł, Regional Marketing Manager Poland, Edgewell Personal Care Poland.
Akcja prowadzona jest na kanałach twórców i marki Wilkinson Sword. Koncepcję kreatywną kampanii oraz działania z influencerami przygotowała agencja marketingu esportowego TeamPlay. Zakupem mediów zajął się Wavemaker. Produkcję zrealizował dom produkcyjny Artcore, a za stworzenie konceptu branded conetntu i reżyserię odpowiedzialny jest Marek Spadło.