Wilkinson Sword wkracza w świat gamingu

Gimper, Rojo oraz profesjonalni zawodnicy esportowi w digitalowej kampanii Wilkinson Sword. To pierwsze działanie marki w świecie esportu oraz gamingu.

Wilkinson wspiera autentycznych bohaterów świata esportu
Wilkinson wspiera autentycznych bohaterów świata esportumateriały prasowe

Celem projektu jest nie tylko promocja brandu, ale również łamanie stereotypu gracza oraz rzucenie światła na autentyczne emocje i wysiłek wkładany w wypracowanie własnego stylu i charakteru. Wilkinson Sword w sześciu spotach przybliża sześć historii popularnych influencerów, skupiając się na wyzwaniach, jakie podejmowali w dążeniu do osiągnięcia sukcesu.

Akcja jest częścią szerszej kampanii wizerunkowej nawiązującej do korzeni marki, której hasło to "Sharpening your style since 1772".

Startuje digitalowa wizerunkowa kampania marki Wilkinson z udziałem Tomasza "Gimpera" Działowego, Patryka "Rojo" Rojewskiego oraz profesjonalnych graczy -  Pawła "Innocenta" Mocka, Daniela "Stompa" Płomińskiego, Michała "Mono" Gabszewicza oraz Mateusza "Kikisa" Szkudlarka.

Wszyscy bohaterowie to uznane osobowości w świecie gamingu i esportu. Kampania skupia się na ich indywidualnych cechach, stylu oraz drodze, którą każdy z bohaterów przeszedł, aby osiągnąć sukces. Historie oparte są na pomyśle wewnętrznej rozmowy bohatera z samym sobą, w której podsumowuje on swoją drogę do sukcesu, wspomina przeszkody, które musiał pokonać, analizuje swoje decyzje oraz zmiany jakie w nim zaszły.

Aktywność z influencerami ze świata esportu i gamingu realizowana jest w ramach szerszej kampanii wizerunkowej nawiązującej do korzeni marki. Wilkinson Sword pomaga kształtować wizerunek od 1772 roku, inspirując pokolenia mężczyzn do wyrażania swojej osobowości i indywidualnego stylu.

Realizacja kampanii koncentruje się na spocie "Przyszłość jest w Twoich rękach", charakteryzującym się imponującym językiem wizualnym. Marka produktów do golenia z historią sięgającą 1772 roku, ożywia swoje historyczne znaczenie i skupia się na ważnych chwilach w życiu mężczyzn z różnych epok. Łączy ich wszystkich moment, kiedy przyszłość leży w ich rękach. 

Najnowsza aktywność to pierwszy krok marki w świecie esportu i gamingu, ale od samego początku Wilkinson Sword chciał zaoferować odbiorcom dodatkowe wartości i ciekawe historie ludzi, którzy ciężko pracowali na swój sukces i z determinacją budowali swój własny styl i charakter.

"Esport i gaming to obecnie najszybciej rozwijająca się dziedzina rozrywki. To emocje, wyzwania, przełomowe momenty w życiu młodych ludzi. Chcemy jako marka być obecni w świecie autentycznych bohaterów i zachęcać naszych konsumentów, aby z odwagą budowali swój styl i charakter - tak jak ich idole" - mówi Beata Kozieł, Regional Marketing Manager Poland, Edgewell Personal Care Poland.

Akcja prowadzona jest na kanałach twórców i marki Wilkinson Sword. Koncepcję kreatywną kampanii oraz działania z influencerami przygotowała agencja marketingu esportowego TeamPlay. Zakupem mediów zajął się Wavemaker. Produkcję zrealizował dom produkcyjny Artcore, a za stworzenie konceptu branded conetntu i reżyserię odpowiedzialny jest Marek Spadło.

INTERIA.PL/materiały prasowe
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas