Awaria w Pekao. Nie działa bankowość internetowa i aplikacja
Oprac.: Tomasz Wróblewski
Nie działa bankowość internetowa Pekao24 i aplikacja mobilna PeoPay. "Nie można się zalogować, brak dostępu przez aplikację mobilną i z komputera" - pisze jeden z klientów na Facebooku. Bank Pekao potwierdza, że są problemy z dostępem internetowym do kont.
O tym, że są problemy z dostępem do bankowości internetowej Pekao świadczą zgłoszenia w serwisie Downdetector. Od godziny 12.00 zgłoszeń przybywa.
Nic nie działa. Nawet strona logowania się nie otwiera - zaznacza pan Konrad. Chodzi o stronę pekao24.pl.
Raporty spływają z całego kraju. Na mapie zgłoszeń są m.in. Warszawa, Poznań, Wrocław, Kraków, Łódź i Trójmiasto.
Zgłoszenia o awarii są także pod postami na Facebooku banku.
Aplikacja nie działa, bankowość nie działa, na infolinii konsultanci również nie mają wglądu bo nic nie działa. Nic nie można załatwić - denerwuje się pani Monika.
Jak długo potrwa ta usterka? - pyta pani Agnieszka.
Można wiedzieć dlaczego PeoPay znowu nie działa? - zastanawia się pan Grzegorz.
Awarię potwierdził sam bank na swojej stronie internetowej. Trwają prace nad jej usunięciem.
Możliwe problemy w działaniu PeoPay i Pekao24. Aktualnie możesz mieć trudności w korzystaniu z Pekao24 i aplikacji. Pracujemy nad tym, aby jak najszybciej przywrócić prawidłowe działanie serwisów.
O godzinie 14:05 bank przywrócił stronę logowania do banku. Pod oknem do wpisywania danych jest jednak komunikat, że klienci mogą mieć trudności w korzystaniu z usług internetowych. Trwają prace nad przywróceniem prawidłowego działania Pekao24 i PeoPay.
Aktualizacja: Klienci banku informują już, że działanie bankowości internetowej Pekao24 zostało przywrócone. Można też zalogować się do aplikacji mobilnej PeoPay.