Awaria w Pekao. Nie działa bankowość internetowa i aplikacja

Nie działa bankowość internetowa Pekao24 i aplikacja mobilna PeoPay. "Nie można się zalogować, brak dostępu przez aplikację mobilną i z komputera" - pisze jeden z klientów na Facebooku. Bank Pekao potwierdza, że są problemy z dostępem internetowym do kont.

O tym, że są problemy z dostępem do bankowości internetowej Pekao świadczą zgłoszenia w serwisie Downdetector. Od godziny 12.00 zgłoszeń przybywa. 

Nic nie działa. Nawet strona logowania się nie otwiera - zaznacza pan Konrad. Chodzi o stronę pekao24.pl. 

Raporty spływają z całego kraju. Na mapie zgłoszeń są m.in. Warszawa, Poznań, Wrocław, Kraków, Łódź i Trójmiasto. 

Zgłoszenia o awarii są także pod postami na Facebooku banku. 

Aplikacja nie działa, bankowość nie działa, na infolinii konsultanci również nie mają wglądu bo nic nie działa. Nic nie można załatwić - denerwuje się pani Monika.

Reklama

Jak długo potrwa ta usterka? - pyta pani Agnieszka. 

Można wiedzieć dlaczego PeoPay znowu nie działa? - zastanawia się pan Grzegorz.

Awarię potwierdził sam bank na swojej stronie internetowej. Trwają prace nad jej usunięciem. 

O godzinie 14:05 bank przywrócił stronę logowania do banku. Pod oknem do wpisywania danych jest jednak komunikat, że klienci mogą mieć trudności w korzystaniu z usług internetowych. Trwają prace nad przywróceniem prawidłowego działania Pekao24 i PeoPay.

Aktualizacja: Klienci banku informują już, że działanie bankowości internetowej Pekao24 zostało przywrócone. Można też zalogować się do aplikacji mobilnej PeoPay.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Bank Pekao
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy