Oto LG SIGNATURE OLED R, czyli pierwszy na świecie zwijany telewizor

Prototyp tego rozwiązania widzieliśmy podczas ubiegłorocznych targów CES, a teraz przyszła pora na produkt gotowy do sprzedaży w sklepach, chociaż oczywiście nie dla każdego, bo będzie trzeba słono zapłacić.

Oto LG SIGNATURE OLED R, czyli pierwszy na świecie zwijany telewizor
Oto LG SIGNATURE OLED R, czyli pierwszy na świecie zwijany telewizorGeekweek - import

LG SIGNATURE OLED R to pierwszy na świecie telewizor OLED z rolowanym ekranem, który ma szansę ustanowić nowy standard telewizorów, a wszystko za sprawą możliwości swobodnej aranżacji salonu i regulacji proporcji ekranu. Co więcej, producent nie zapomina o jakości i w parze z nowoczesną technologią idzie również najwyższa jakość obrazu.

LG promuje swój nowy model za pomocą czterech R - rewolucja, redefiniowanie, rolowanie i rozwijanie, ale nie da się ukryć, że to dopiero potencjalni klienci zdecydują, czy nowe rozwiązanie odniesie sukces i rozpocznie zmiany w tej branży. Nie można jednak odmówić telewizorowi wyjątkowości, a jednocześnie prostoty i łatwości obsługi, bo nowoczesna konstrukcja uwalnia nas od konieczności ustawiania telewizora na tle ściany i pozwala na swobodne aranżowanie przestrzeni, a rozwijanie i zwijanie ekranu odbywa się za pomocą jednego przycisku.

Co więcej, LG SIGNATURE OLED R może pracować w trzech trybach - Full View z całkowicie rozwiniętym ekranem, Line View z częściowo rozwiniętym ekranem oraz Zero View ze zwiniętym ekranem. W trybie Full View duży ekran w pełni cieszy oczy kontrastem, głębią i realizmem obrazu, a funkcje sztucznej inteligencji oraz jakość obrazu i dźwięku zapewnia procesor wideo α (Alpha) 9 drugiej generacji oraz algorytm uczenia się deep learning. Dzięki współpracy telewizora z asystentką Alexa Amazon, wprowadzoną dodatkowo do telewizorów LG ze sztuczną inteligencją w linii 2019, użytkownicy mogą wydawać polecenia głosowe w sposób przypominający zwykłą rozmowę.

Tryb Line View umożliwia częściowe rozwinięcie ekranu i wykonywanie czynności, które nie wymagają całej powierzchni wyświetlacza. W trybie tym są dostępne różne funkcje, takie jak Clock (zegar), Frame (ramka ze zdjęciami), Mood (budowanie nastroju), odtwarzacz muzyczny czy panel sterowania Home Dashboard. W trybie Zero View cały 65-calowy ekran telewizora LG SIGNATURE OLED R jest całkowicie zwinięty i ukryty w podstawie urządzenia. Gdy ekran jest schowany, użytkownicy mogą nadal korzystać z 4.2-kanałowych głośników o mocy 100 W i systemu Dolby Atmos odtwarzając muzykę lub inne formaty audio.

Nie można też pominąć wykonania z materiałów klasy premium, jak obudowa ze szczotkowanego aluminium czy maskownica głośników z wysokogatunkowej tkaniny wyprodukowanej przez duńską firmę Kvadrat. Odwiedzający targi CES 2019 w dniach 8-11 stycznia mogą na stoisku firmy LG osobiście obejrzeć rolowany telewizor, a pozostałym przyjdzie poczekać na jego rynkową premierę, która odbędzie się wiosną tego roku. Cena? Producent chyba nie chciał nas jeszcze straszyć, bo na jej ujawnienie musimy jeszcze poczekać.

Źródło: GeekWeek.pl/LG/Fot. LG

Geekweek
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas