Revolut i BLIK łączą siły. Długo wyczekiwana nowość już jest
Revolut poinformował o wprowadzeniu długo wyczekiwanej nowości. To wsparcie dla płatności z użyciem BLIK-a, o które klienci popularnej aplikacji prosili od lat. W ten sposób użytkownicy platformy Revolut mogą korzystać z systemu, który w Polsce doskonale znamy z bankowości mobilnej innych operatorów.
BLIK jest w Polsce bardzo popularną formą płatności, z której korzystają miliony rodaków. System zintegrowano z aplikacjami mobilnymi kilkunastu polskich banków. Klienci korzystający z usług firmy Revolut musieli na to czekać. Do teraz, bo znane rozwiązanie trafiło w końcu także do tej aplikacji.
Revolut integruje się z BLIK-iem
Revolut poinformował, że długo wyczekiwana przez klientów nowość już jest. Podobnie jak w przypadku aplikacji do bankowości mobilnej innych banków, tak i tutaj wystarczy tylko wygenerować sześciocyfrowy kod BLIK, którym następnie można zapłacić za zakupy w sklepie stacjonarnym lub internecie albo wypłacić w ten sposób gotówkę z bankomatu. Czynność sprowadza się do kilku prosty kroków:
- Uruchamiacie aplikację Revolut i na ekranie głównym dotykamy opcję z ikonką BLIK-a.
- Akceptujecie regulamin usługi.
- Tak wygenerowany kod BLIK należy następnie podać na terminalu w sklepie czy w internecie.
- Na telefon przyjdzie powiadomienie o oczekującej transakcji, którą należy zatwierdzić w aplikacji Revolut.
Dołączyliśmy do grona 19 banków w Polsce oferujących 16 milionom klientów usługi BLIK do wygodnego i bezpiecznego dokonywania płatności oraz wypłacania gotówki. Ale to bynajmniej jeszcze nie wszystko! Dzięki całodobowemu wsparciu klienta i spersonalizowanym ustawieniom zabezpieczeń Revolut stanowi bezpieczną przystań dla Ciebie i Twoich pieniędzy — niezależnie od tego, gdzie się znajdujesz lub gdzie wysyłasz swoje środki.
Revolut bez przesyłania pieniędzy BLIK-iem do znajomych
Pewnie jednak zapytacie, co z szybkim przysyłaniem pieniędzy na telefon do znajomych? Takie rozwiązanie również oferuje wiele banków, ale w aplikacji Revolut na razie go nie ma. Twórcy platformy przekazali, że pracują nad funkcją i zostanie ona wprowadzona w nieodległym czasie. Do tego momentu trzeba wysyłać środki znajomym czy rodzinie na inne sposoby.
Natomiast jeśli w ogóle na razie nie widzicie BLIK-a we własnej aplikacji Revolut, to również musicie uzbroić się w cierpliwość. Fintech wyjaśnia, że u większości użytkowników powinien on być widoczny do końca dnia, a pełny rollout może potrwać nawet 2-3 tygodnie. Warto dodać, że aplikacja niedawno dostała inną ciekawą nowość. To cyfrowe karty eSIM.
***
Bądź na bieżąco i zostań jednym z 88 tys. obserwujących nasz fanpage - polub Geekweek na Facebooku i komentuj tam nasze artykuły!