Romet Monsun HTCX - wyścigowe cacko z Dębicy

Przyznajemy się bez bicia - na tę przesyłkę czekaliśmy bardzo niecierpliwie. W końcu jednak kurier zapukał do naszych drzwi. Gdy w redakcji rozpakowywaliśmy ogromny karton, wokół nas zebrał się tłum ciekawskich. Po uporaniu się z opakowaniem, naszym oczom ukazał się Monsun - najnowsze cacko ze stajni Rometa. To prawdziwie wyczynowa maszyna na 29-calowych kołach z ramą z włókna węglowego, tarczowymi hydraulicznymi hamulcami, magnezowym amortyzatorem z blokadą goleni i wieloma innymi komponentami z dość wysokiej półki. Tym, dla których Romet wciąż kojarzy się ze składakami wyjaśniamy, że ze słynnym Wigry 3 łączy go właściwie tylko marka i logo pegaza na główce ramy. Za kilka tygodni zaprezentujemy wam test Monsuna HTCX, tymczasem zapraszamy na pierwsze oględziny - jeszcze nieużywanego - sprzętu.

article cover
INTERIA.PL

Romet Monsun HTCX - wyścigowe cacko z Dębicy

Przyznajemy się bez bicia - na tę przesyłkę czekaliśmy bardzo niecierpliwie. W końcu jednak kurier zapukał do naszych drzwi. Gdy w redakcji rozpakowywaliśmy ogromny karton, wokół nas zebrał się tłum ciekawskich. Po uporaniu się z opakowaniem, naszym oczom ukazał się Monsun - najnowsze cacko ze stajni Rometa. To prawdziwie wyczynowa maszyna na 29-calowych kołach z ramą z włókna węglowego, tarczowymi hydraulicznymi hamulcami, magnezowym amortyzatorem z blokadą goleni i wieloma innymi komponentami z dość wysokiej półki. Tym, dla których Romet wciąż kojarzy się ze składakami wyjaśniamy, że ze słynnym Wigry 3 łączy go właściwie tylko marka i logo pegaza na główce ramy. Za kilka tygodni zaprezentujemy wam test Monsuna HTCX, tymczasem zapraszamy na pierwsze oględziny - jeszcze nieużywanego - sprzętu.

Romet Monsun HTCX w pełnej krasieINTERIA.PL
Opony Schwalbe Rocket Ron Perf o szerokości 2.25 calaINTERIA.PL
Tylna przerzutka to Sram X-9INTERIA.PL
10 zębatek w "kasecie", sprawia że do wyboru mamy aż 30 biegówINTERIA.PL
Amortyzator Suntour Epicon posiada blokadę goleni umieszczoną na kierownicyINTERIA.PL
Kierownica ITM Alcor 80INTERIA.PL
Manetki to Sram X5, zaś za hamowanie odpowiadają hydrauliczne Avid Elixir 3INTERIA.PL
Aluminiowy mostek ITM Alcor 80INTERIA.PL
Carbonowa rama pomalowana przyjemną w dotyku matową farbąINTERIA.PL
Mechanizm korbowy Sram X5, 44-32-22INTERIA.PL
Amortyzator to magnezowy Suntour Epicon X1 RL-RC, piasta Sram X9INTERIA.PL
Potężna główka ramy z włókna węglowego ze znanym chyba każdemu logo pegazaINTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas