Emitel S.A.: Jak zostać „szerpami” rynku dronowego?

Artykuł sponsorowany

Emitel S.A.
Emitel S.A.materiały promocyjne
  • Zapewnienie stabilnego połączenia i monitoringu dronów
  • Detekcja urządzeń latających przez transpondery i systemy odbiorcze
  • Wsparcie dla firm dronowych, samorządów i infrastruktury krytycznej
  • Brak licznej certyfikacji EASA (European Union Aviation Safety Agency) - kluczowa bariera rozwoju
  • Powolne procedury administracyjne w Polsce
  • Każda misja wymaga osobnej decyzji Urzędu Lotnictwa Cywilnego (ULC)
  • Koncentracja na Polsce
  • Uzyskanie certyfikacji LUC
  • Wykorzystanie doświadczenia z regulowanych rynków (np. budowa sieci 5G)
  • Wykorzystanie doświadczenia świadczenia usług z bardzo wysokim SLA
  • Wejście na rynek dronowy jako test i rozwój kompetencji
  • Stabilność finansowa w przeciwieństwie do startupów dominujących na rynku
  • Gotowa infrastruktura krajowa
  • Doświadczenie w pracy z regulatorami i wdrażaniu nowych technologii.
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?