Jak powinna wyglądać rozmowa o pracę?

Artykuł sponsorowany

Jak powinna wyglądać rozmowa o pracę?
Jak powinna wyglądać rozmowa o pracę?sponsorowane
  • Podczas rozmowy o pracę ogromne znaczenie ma atmosfera - najlepiej, jeśli sprzyja spokojnej konwersacji i opiera się na dialogu oraz wzajemnym szacunku.
  • Czas konwersji wykorzystywany jest na poznanie pracownika. W tym celu zadawane są mu pytania związane ze stanowiskiem, na które aplikuje, jak i pozwalające poznać jego cechy osobowościowe.
  • W trakcie rozmowy o pracę powinieneś mieć czas na zadanie własnych pytań związanych z firmą czy stanowiskiem, a rolą rekrutera jest udzielenie jasnych odpowiedzi.

Stworzenie przyjaznej atmosfery

Odpowiedzenie o stanowisku i czas na pytania

Omówienie kluczowych aspektów stanowiska i oczekiwań

Kulturalne pożegnanie

Podsumowanie

zdjęcie
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?