Biustonosz, który pomaga oszczędzać energię

Oto przykład, jak wypromować markę w absurdalny sposób. Producent bielizny - firma Triumph - zaprezentował w Japonii Super Cool Bra, biustonosz mający przyczynić się do spadku zużycia prądu.

Pretekstem jest Fukuszima. Od czasu uszkodzenia elektrowni atomowych przez trzęsienie ziemi i tsunami znacznie spadła produkcja energii, więc do postaw patriotycznych i zdroworozsądkowych należy oszczędzanie prądu. Tymczasem latem Japończycy ratują się klimatyzacją przed upałem i wysoką wilgotnością powietrza, co znacznie podnosi zapotrzebowanie na energię. Rząd prowadzi nawet specjalną kampanię "Cool Biz" zniechęcającą do korzystania z klimatyzacji (w zimie była to kampania "Warm Biz" nakłaniająca do ubierania się ciepło i przykręcania kaloryferów.

Jako alternatywę Triumph prezentuje "orzeźwiający" biustonosz. Miseczki wypełniono żelem, który należy schłodzić. Potem żel utrzymuje niską temperaturę i obniża temperaturę ciała. Trudno powiedzieć, po co w bieliznę wkomponowano także miniakwaria. Zresztą, nieważne! I tak wszyscy zwracają uwagę tylko na rozebrane modelki.

Jako kobieta zapewniam, że pomysł chłodzenia piersi jest niedorzeczny. Ale rozgłos jest, więc pracujący dla Triumpha specjaliści od marketingu wykonali dobrą robotę.

Anna Piwnicka

Źródło informacji

gizmodo.pl
Dowiedz się więcej na temat: biustonosz
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama