Kinect dopasuje reklamy do naszych emocji

Kinect jest coraz częściej wykorzystywany do zadań nie związanych bezpośrednio z grami komputerowymi. Wkrótce sensor Microsoftu może zostać użyty do lepszego dopasowania adresowanych do nas reklam.

Kinect dopasuje dla nas odpowiednie reklamy
Kinect dopasuje dla nas odpowiednie reklamymateriały prasowe

Udoskonalona wersja kamerki Microsoftu będzie w stanie analizować emocje targające naszą mową ciała i mimiką, a ta funkcjonalność ułatwi działanie agencjom reklamowym. W połączonej z Kinectem aplikacji będzie można zaznaczyć, na jakie reakcje konsumenta kamerka powinna szczególnie zwrócić uwagę. Dla przykładu, ludziom szczęśliwym nie będą serwowane reklamy o przygnębiającej tematyce, a osoby wyciszone otrzymają zestaw promujący poważniejsze produkty i usługi.

Możliwości Kinecta są ogromne, a już niebawem będzie można dołączyć do nich emocjonalne dopasowanie reklam. Czy to sprawi, że w końcu je polibimy?

INTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas