Arrinera Automotive nowe zdjęcia, informacje, specyfikacja

Arrinera Automotive dużymi krokami przymierza się do oficjalnej premiery produkcyjnej wersji swojego super samochodu. By nieco pobudzić ciekawość i wzbudzić dodatkowe zainteresowanie producent podał kilka nowych informacji w tym pełną specyfikację.

Arrinera Automotive dużymi krokami przymierza się do oficjalnej premiery produkcyjnej wersji swojego super samochodu. By nieco pobudzić ciekawość i wzbudzić dodatkowe zainteresowanie producent podał kilka nowych informacji w tym pełną specyfikację.

Arrinera Automotive dużymi krokami przymierza się do oficjalnej premiery produkcyjnej wersji swojego super samochodu. By nieco pobudzić ciekawość i wzbudzić dodatkowe zainteresowanie producent podał kilka nowych informacji w tym pełną specyfikację.

Wiadomości mogą napawać optymizmem, zwłaszcza ta o podpisaniu umowy na wyłączność negocjacji o przejęciu pakietu 50% spółki Fenix Automotive należącej do jednego z akcjonariuszy Arrinera Automotive Lee Noble. Konstruktor ten miał także duży wkład w budowę pierwszego polskiego super samochodu. W razie powodzenia rozmów może to dać polskiej firmie dostęp do nowych rynków zbytu i co równie ważne w przypadku tego typu samochodów, czyli nowe technologie.

Reklama

Jak podano w oficjalnej informacji prasowej firma nie planuje budowy własnej fabryki, a zamierza skorzystać z usług wysoko wyspecjalizowanych przedsiębiorstw, z którymi rozmowy są już mocno zaawansowane.

Choć produkcyjna wersja Arrinera Automotive pojawi się za jakiś czas to podobno firma już myśli o kolejnym samochodzie. Według pierwszych informacji jedno lub dwu miejscowe auto miałoby charakteryzować się niewielką, wynoszącą zaledwie 500 kg masą i silnikiem o mocy 200-300 KM. Czyżby była to zapowiedź polskiego odpowiednika Ariel Atoma?

Specyfikacja Arrinera Automotive

stosunek mocy do masy na poziomie rzędu 1,1-2,9 kg/1KM,

przyspieszenie od 0 do 200 km/h poniżej 10 sekund,

przyspieszenie od 0 do 300 km/h poniżej 30 sekund,

przyspieszenie do 100 km/h poniżej 4 sekund,

hamowanie z 300 do 0 km/h w czasie poniżej 7 sekund,

test: 0-300-0 km/h poniżej 40 sekund,

przeciążenie w zakręcie powyżej 1 g,

czas na 1/4 mili poniżej 12 sekund,

prędkość maksymalna wynosząca powyżej 340 km/h.

silik: V8, 6,2 l, 650KM; 820 Nm

masa: 1300 kg

Źródło: Informacja prasowa Arrinera Automotive

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy