Automaty społecznościowe od Pepsi
PepsiCo, czyli firma stojąca za jednym z popularniejszych napojów gazowanych - Pepsi - wymyśliła nowy sposób na sprzedanie nam większej ilości swojego trunku. Automaty społecznościowe wprowadzają wojnę z Coca Colą w XXI. wiek.
PepsiCo, czyli firma stojąca za jednym z popularniejszych napojów gazowanych - Pepsi - wymyśliła nowy sposób na sprzedanie nam większej ilości swojego trunku. Automaty społecznościowe wprowadzają wojnę z Coca Colą w XXI. wiek.
Nowe maszyny dystrybuujące puszki ze słodzoną, gazowaną, kolorową wodą posiadają opcję zdalnego kupowania napoju, a także przesyłania go w prezencie swoim znajomym. Wystarczy tylko wpisać w automacie imię odbiorcy, jego telefon oraz dołączyć wiadomość lub wideo. Automat sam prześle pod wskazany numer specjalny kod pozwalający odebrać prezent w każdym dowolnym automacie tego typu.
Możliwe ma być także kupowanie napoju dla nieznajomych - jak podaje PepsiCo - na przykład dla miasta dotkniętego przez złą pogodę, czy dla uniwersytetu, który zdobył właśnie puchar w jakiejś dyscyplinie sportowej.
Cóż - z pewnością to ciekawy pomysł pod względem marketingowym - na początku pewnie każdy będzie chciał przetestować nowe urządzenie i będzie kupował Pepsi dla znajomych. Czy na dłuższą metę to wypali? Zobaczymy.
Na innym froncie walka między dwoma producentami napojów toczy się o .