Automaty społecznościowe od Pepsi

PepsiCo, czyli firma stojąca za jednym z popularniejszych napojów gazowanych - Pepsi - wymyśliła nowy sposób na sprzedanie nam większej ilości swojego trunku. Automaty społecznościowe wprowadzają wojnę z Coca Colą w XXI. wiek.

PepsiCo, czyli firma stojąca za jednym z popularniejszych napojów gazowanych - Pepsi - wymyśliła nowy sposób na sprzedanie nam większej ilości swojego trunku. Automaty społecznościowe wprowadzają wojnę z Coca Colą w XXI. wiek.

Nowe maszyny dystrybuujące puszki ze słodzoną, gazowaną, kolorową wodą posiadają opcję zdalnego kupowania napoju, a także przesyłania go w prezencie swoim znajomym. Wystarczy tylko wpisać w automacie imię odbiorcy, jego telefon oraz dołączyć wiadomość lub wideo. Automat sam prześle pod wskazany numer specjalny kod pozwalający odebrać prezent w każdym dowolnym automacie tego typu.

Możliwe ma być także kupowanie napoju dla nieznajomych - jak podaje PepsiCo - na przykład dla miasta dotkniętego przez złą pogodę, czy dla uniwersytetu, który zdobył właśnie puchar w jakiejś dyscyplinie sportowej.

Cóż - z pewnością to ciekawy pomysł pod względem marketingowym - na początku pewnie każdy będzie chciał przetestować nowe urządzenie i będzie kupował Pepsi dla znajomych. Czy na dłuższą metę to wypali? Zobaczymy.

Na innym froncie walka między dwoma producentami napojów toczy się o .

Geekweek
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas