Autostradowe karetki Mercedesa

Silnik V8 o mocy grubo ponad 500 KM, unoszona do góry para drzwi, bagażnik o pojemności zaledwie 176 litrów, i kabina przeznaczona tylko dla dwóch osób. Sportowy bolid? Nie to to bardzo szybka karetka.

Silnik V8 o mocy grubo ponad 500 KM, unoszona do góry para drzwi, bagażnik o pojemności zaledwie 176 litrów, i kabina przeznaczona tylko dla dwóch osób. Sportowy bolid? Nie to to bardzo szybka karetka.

Silnik V8 o mocy grubo ponad 500 KM, unoszona do góry para drzwi, bagażnik o pojemności zaledwie 176 litrów, i kabina przeznaczona tylko dla dwóch osób. Sportowy bolid? Nie to to bardzo szybka karetka.

Mercedesa SLS AMG z kogutami na dachu możemy oglądać w roli samochodu bezpieczeństwa przy okazji wyścigów Formuły 1. Najwyraźniej niemiecki producent poza niezaprzeczalnym sportowym potencjałem swojego samochody dostrzega także jego możliwości w zupełnie innej roli. Dlatego możliwe, że już w dniach 11-13 maja zobaczymy skrzydlatego Mercedrsa na największych Europejskich targach poświęconych ratownictwu medycznemu RETTmobil 2011.

Reklama

Propozycja Mercedesa zakłada stworzenie samochodu, który w szybki sposób mógłby dostarczyć lekarza w miejsce wypadku. Zazwyczaj do takich akcji wykorzystuje się motocykle, jednak ich działanie znacznie ograniczają warunki pogodowe i pory roku. Poza tym Samochód może okazać wygodniejszy i bezpieczniejszy w warunkach autostradowych. Mercedes planuje także stworzenie podobnej ratowniczej wersji modeli C i E- Klasy.

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy