Decyzja o Audi Quattro lada dzień

Audi Quattro to jeden z najbardziej wyczekiwanych modeli niemieckiego producenta. Apetyt jaki rozbudził wśród klientów model koncepcyjny jest tak duży, że grzechem byłoby tego nie wykorzystać. Wiedzą o tym szefowie Audi, dlatego prawdopodobnie jeszcze w czasie tych wakacji zapadnie decyzja o uruchomieniu produkcji seryjnej.

Audi Quattro to jeden z najbardziej wyczekiwanych modeli niemieckiego producenta. Apetyt jaki rozbudził wśród klientów model koncepcyjny jest tak duży, że grzechem byłoby tego nie wykorzystać. Wiedzą o tym szefowie Audi, dlatego prawdopodobnie jeszcze w czasie tych wakacji zapadnie decyzja o uruchomieniu produkcji seryjnej.

Audi Quattro to jeden z najbardziej wyczekiwanych modeli niemieckiego producenta. Apetyt jaki rozbudził wśród klientów model koncepcyjny jest tak duży, że grzechem byłoby tego nie wykorzystać. Wiedzą o tym szefowie Audi, dlatego prawdopodobnie jeszcze w czasie tych wakacji zapadnie decyzja o uruchomieniu produkcji seryjnej.

Na rozpoczęcie produkcji auta nawiązującego do kultowego modelu Quattro z lat 80-tych, Audi potrzebuje jeszcze trochę czasu. Według nieoficjalnych informacji proces tworzenia nowego samochodu, odbycie wszystkich niezbędnych testów i ostateczne wdrożenie do produkcji zajmie jeszcze około 2-3 lat. Co do wyglądu to nie tylko my liczymy, że pozostanie on w dużej mierze wierny designowi zaprezentowanego w koncepcie Audi Quattro, w którym widać wiele odniesień do utytułowanego przodka, a także nie odczuwa się ciężkości charakterystycznej dla wielu niemieckich aut.

Reklama

Jeśli chodzi o stronę techniczną to Quattro prawdopodobnie otrzyma silnik 4,2 l V8 znany z modelu RS5, który zostanie zamocowany wzdłużnie. W Audi RS5 moc silnika wynosi 450 KM i podobnej możemy spodziewać się w Quattro. Spory wpływ na osiągi będzie miała także niewielka, wynosząca 1400 kg masa pojazdu, którą uda się uzyskać dzięki zastosowaniu lekkich materiałów. Będą to głównie włókno węglowe i aluminium, którego spore dawki z pewnością zagoszczą w konstrukcji zawieszenia.

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama