EA zapowiedziało Star Wars Battlefront

Równo 10 lat temu LucasArts wypuściło stworzoną przez Pandemic Studios grę Star Wars: Battlefront, którą do dziś fani Gwiezdnych Wojen wspominają jako jedną z najlepszych w tym właśnie uniwersum. Potem pojawiło się kilka mniej lub bardziej udanych kontynuacji, a teraz - z pomocą studia DICE - EA postanowiło odświeżyć tę kultową serię.

Równo 10 lat temu LucasArts wypuściło stworzoną przez Pandemic Studios grę Star Wars: Battlefront, którą do dziś fani Gwiezdnych Wojen wspominają jako jedną z najlepszych w tym właśnie uniwersum. Potem pojawiło się kilka mniej lub bardziej udanych kontynuacji, a teraz - z pomocą studia DICE - EA postanowiło odświeżyć tę kultową serię.

Równo 10 lat temu LucasArts wypuściło stworzoną przez Pandemic Studios grę Star Wars: Battlefront, którą do dziś fani Gwiezdnych Wojen wspominają jako jedną z najlepszych w tym właśnie uniwersum. Potem pojawiło się kilka mniej lub bardziej udanych kontynuacji, a teraz - z pomocą studia DICE - EA postanowiło odświeżyć tę kultową serię.

Oryginalna gra pozwalała nam wcielić się w postać z jednej z czterech walczących frakcji - Republiki lub Konfederacji Niezależnych Systemów oraz Rebelii lub Imperium - a naszym zadaniem było przeważyć szalę zwycięstwa przejmując na dynamicznym polu bitwy stanowiska i posterunki wrogich sił. Wszystko przypominało nieco Battlefielda - gracze do dyspozycji mieli także szereg najróżniejszych pojazdów - dlatego też nie dziwi, ze EA zleciło stworzenie kontynuacji studiu, które właśnie Battlefielda stworzyło.

Reklama

Podczas targów E3 zaprezentowane zostało poniższe wideo (oraz krótki teaser, do obejrzenia na samym dole), ale dużo w nim nie zdradzono - skupia się ono raczej na procesie kreatywnym i pokazuje nam kilka prerenderowanych scenek.

Gra ma się pojawić w drugim lub trzecim kwartale przyszłego roku, jednak jak zwykle w przypadku EA pojawia się pytanie - czy chęć zysku znowu nie przeważy nad rozsądkiem i czy dostaniemy tym razem pełnoprawny produkt? Odpowiedzi na razie nie zna nikt, jednak w obliczu zbliżającego się kolejnego filmowego epizodu Star Wars błędem było nie wykorzystanie przez EA takiej szansy.

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy