Facebook wprowadzi telewizyjne reklamy?

Facebook mimo ogromnej giełdowej wyceny nadal ma problem ze spieniężeniem ponad miliarda użytkowników i przez to nie przynosi udziałowcom zysków adekwatnych do wyłożonych na akcje pieniędzy. Wobec tego musi zacząć szukać nowych metod zarabiania, a przez chciwość inwestorów już niedługo może stać się najbardziej denerwującą stroną w internecie.

Facebook mimo ogromnej giełdowej wyceny nadal ma problem ze spieniężeniem ponad miliarda użytkowników i przez to nie przynosi udziałowcom zysków adekwatnych do wyłożonych na akcje pieniędzy. Wobec tego musi zacząć szukać nowych metod zarabiania, a przez chciwość inwestorów już niedługo może stać się najbardziej denerwującą stroną w internecie.

Facebook mimo ogromnej giełdowej wyceny nadal ma problem ze spieniężeniem ponad miliarda użytkowników i przez to nie przynosi udziałowcom zysków adekwatnych do wyłożonych na akcje pieniędzy. Wobec tego musi zacząć szukać nowych metod zarabiania, a przez chciwość inwestorów już niedługo może stać się najbardziej denerwującą stroną w internecie.

Jak donosi Bloomberg powołując się na anonimowe źródła Facebook chce umożliwić reklamodawcom wykupienie przestrzeni bezpośrednio w feedach użytkowników na puszczenie tam 15-sekundowej, automatycznie startującej reklamy wideo. Jedna taka reklama ma kosztować od 1 do 2.5 miliona zielonych za dzień emisji.

Reklama

Początkowo reklamy tego typu mają być sprzedawane dziennie, a reklamodawcy będą mogli w nich targetować użytkowników tylko pod względem płci i wieku. Jednocześnie ma być ograniczenie, na podstawie którego jeden użytkownik zobaczyć będzie mógł maksymalnie trzy spoty wideo dziennie.

Na razie to pieśń przyszłości, bo rzekomo Mark Zuckerberg nie chce aby takie reklamy całkowicie odrzuciły użytkowników, więc pracuje nad udoskonaleniem ich mechanizmów. Nam wydaje się to niemożliwe - reklamy wideo z dźwiękiem, które automatycznie uruchamiają się przy przeglądaniu strony należą chyba do najbardziej denerwujących w internecie.

Źródło:

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy