Fiat 500 4x4

Stylowy Fiat 500 to samochód, który najlepiej czuje się w centrach miast czy przed modnym nocnym klubem. Do wizerunku mieszczucha zupełnie nie pasują wiejskie błotniste drogi czy trudno przejezdne leśne szlaki. Skąd zatem pomysł na stworzenie wersji z napędem na wszystkie koła?

Stylowy Fiat 500 to samochód, który najlepiej czuje się w centrach miast czy przed modnym nocnym klubem. Do wizerunku mieszczucha zupełnie nie pasują wiejskie błotniste drogi czy trudno przejezdne leśne szlaki. Skąd zatem pomysł na stworzenie wersji z napędem na wszystkie koła?

Stylowy Fiat 500 to samochód, który najlepiej czuje się w centrach miast czy przed modnym nocnym klubem. Do wizerunku mieszczucha zupełnie nie pasują wiejskie błotniste drogi czy trudno przejezdne leśne szlaki. Skąd zatem pomysł na stworzenie wersji z napędem na wszystkie koła?

Właśnie tego możemy spodziewać się po zdjęciach szpiegowskich opublikowanych przez serwis autoblog.com. Widzimy na nich niestandardowo wysoką pięćsetkę z zupełnie innym niż w obecnie produkowanych wersjach tłumikiem. Jeśli wariant ten wejdzie do produkcji seryjnej to można przypuszczać, że zostanie zastosowany w nim prosty i sprawdzony w Pandzie 4x4 układ przeniesienia napędu ze sprzęgłem wiskotycznym.

Reklama

Premiery możemy oczekiwać w przyszłym roku kiedy to na rynku ma pojawić się Fiat 500 po facelifftingu. Na chwile obecną pojawiają się jedynie spekulacje odnośnie tego gdzie produkowana będzie odmiana terenowa i czy trafi ona do USA. Wszystko zależy od tego jakie wyniki sprzedaży osiągnie zwykły Fiat wprowadzony niedawno na rynek amerykański.

Zdjęcia: autoblog

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy